مسابقات فوتبال قهرمانی دانشجویان آسیا - کره جنوبی؛تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران نایب قهرمان آسیا شد

مسابقات فوتبال قهرمانی دانشجویان آسیا - کره جنوبی؛تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران نایب قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در دیدار فینال سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا با شکست مقابل ژاپن به مقام نایب قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، این دیدار ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت تهران انجام شد و بازی با نتیجه سه بر دو پایان یافت و تیم دانشجویان کشورمان به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.
نخستین گل این دیدار توسط ایشامورا تومویا ژاپن در دقیقه هشت وارد دورازه ایران شد، پس از این گل تلاش ایرانیان برای جبران آن بیشتر شد تا در دقیقه 19 این دیدار محمد اوسانی توانست گل تساوی ایران را وارد دروازه ژاپن کند.
اما خوشحالی دانشجویان ایران دیری نپایید و تودامارو تئو از ژاپن با دریافت یک پاس از پشت دو بازیکن دفاعی ایران در دقیقه 27 بازی توانست یک گل دیگر را وارد دروازه ایران کند تا ژاپن با نتیجه دو بر یک پیش بیفتد.
در ادامه نیمه نخست این دیدار، تیم کشورمان در مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا در دقیقه 40 با گل علی فاطمی بازیکن شماره هفت باز هم به گل رسید تا این دیدار به تساوی 2 بر 2 کشیده شد.
سومین گل این دیدار در دقیقه 89 توسط بازیکنان ژاپنی وارد دروازه ایران شد تا تیم ژاپن فاتح سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان قهرمانی آسیا شود.
دیدار رده بندی این مسابقات عصر دیروز (سه شنبه ) بین تیم های عمان و کره جنوبی الف انجام شد. این دیدار در وقت قانونی و اضافی با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت و پس از ضربات پنالتی، بازی با نتیجه چهار بر پنج به نفع عمان پایان یافت تا نماینده عمان با عنوان سومی این رقابت ها را ترک کند.
تیم دانشجویان ایران با ترکیب محمد اوسانی ، علی فاطمی ، علی احمدی، خلیل هلالی ، معین میرابی ، علیرضا عسگری، محمد کرمی ، علی ظهیری ، هادی احمدی ، مهدی عالیشاه ، رضا میرزایی ، محمد مرادی الوار ، مرتضی قدیمی پور ، عباس سبحانی ، محمد فرشاد رسولی نجف آبادی در این رقابتها شرکت کرده بود.
هدایت تیم فوتبال دانشجویان به عهده فرشاد کرمی است و اصغر قلابدوز و سعید اخباری وی را به عنوان مربی در سومین دوره رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا همراهی کردند . یو شی ما از ژاپن هدایت تیم کشورش را به عهده داشت و لی چون سو از کشور کره جنوبی به عنوان داور وسط، قضاوت این دیدار را به عهده داشت.
رقابت های فوتبال قهرمانی دانشجویان آسیا از 11 شهریور ماه با حضور 9 کشور در کشور کره جنوبی برگزار شد و تیم دانشجویان ایران با حمایت اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان برای اولین بار در این رقابتها شرکت کرده بود.

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.