جهت حضور در مسابقات تکواندو نوجوانان جهان؛دختران هوگوپوش تست آمادگی جسمانی دادند

جهت حضور در مسابقات تکواندو نوجوانان جهان؛دختران هوگوپوش تست آمادگی جسمانی دادند
دختران اردونشین تیم ملی تکواندو نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری نخستین رقابت انتخابی درون اردویی از بین 29 تکواندوکار نوجوان اردونشین در محل فدراسیون تکواندو، در نهایت  16 هوگوپوش جواز حضور در ادامه اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر را به دست آورده و صبح امروز در این آزمونها حضور یافتند.
تمرینات تکواندوکاران نوجوان که خود را آماده حضور در رقابتهای جهانی کانادا می کنند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل فدراسیون تکواندو و زیر نظر فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی ، معصومه محمدیان، نیلوفر صفریان و محبوبه محمدنژاد مربیان و لیلا سلیمی مربی بدنساز این تیم پیگیری می شود.
اردونشینان تیم ملی تکواندو بانوان در رده سنی نوجوانان را خانمها : مبینا ن‍‍ژاد کته‌سری، ‌شکیلا کلهر، ‌کوثر حسینی، محدثه شریفیان، مریم ملکوتی،‌ستاره چابکی، فاطمه جعفری، ‌مبینا شاکری، حدیثه اماره، شقایق خانجانی، مبینا بابالو،‌ پریسا جوادی، ‌زهرا شجاعی، نیلوفر محمودی، زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است یازدهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان از 26 آبان ماه سال جاری و به میزبانی کانادا آغاز خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.