حامد ملک محمدی : جودوی دنیا هنوز به من بدهکار است

جودوکار وزن 81 کیلوگرم کشورمان بعد از رها شدن از بند مصدومیت این روزها با حضور در تمرینات تیم ملی عزم خود را برای موفقیت در المپیک لندن جزم کرده است .

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ملک محمدی که در کارنامه ورزش خود عناوینی مثل برنز بازیهای آسیایی بوسان را می می گوید : شکر خدا آسیب دیدگی ام به صورت کامل بهبود پیدا کرده و دو دوره است که به دعوت کادر فنی در تمرینات آماده¬سازی تیم حاضر می شوم. هدف اصلی ام موفقیت در المپیک است و قصد دارم در این دو سال باقی بمانم.
تمام تلاشم را برای رسیدن به مرز آمادگی اعمال کنم چون موفقیت در المپیک هدف اصلی ام است . البته در صورتی که کادر فنی موافق باشد تلاشم این است که برای رسیدن به مرز آمادگی محک زدن خودم در رقابت های جهانی ژاپن نیز به روی تاتامی بروم و با حریفان روبرو شوم .
جودوکار وزن 81- کیلوگرم کشورمان ادامه داد : " از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برم و عقیده ام این است که می توانم بر روی تاتامی به عنوان یک مبارز حاضر شوم اما به هر حال چند وقتی از میادین دور بودم و به همین دلیل بهتر است با حضور در اردوی مشترک یا برنامه ای این چنینی مجدداً وارد عرصه قهرمانی شوم .
در حال حاضر روزی دو نوبت تمرین را تجربه می کنم و قصد دارم هر چقدر توان دارم در سالن های تمرین حاضر شوم و حتی در زمانی که اردوهای آماده سازی تیم ملی نیز تعطیل است به صورت انفرادی فعالیت های آمادگی را پیگیری کنم .
دارنده مدال نقره رقابتهای قهرمانی آسیا در "جی جو کره" در مورد انگیزه اش برای بازگشت به میادنی قهرمانی گفت : " به همان اندازه که در سالهای اولیه قهرمانی¬ام انگیزه داشتم امروز نیز به همان اندازه احساس شوق و انگیزه برای رسیدن به موفقیت در میدانهای بین¬لمللی¬المپیک¬دارم . احساس می کنم از جودوی دنیا هنوز طلبکارم و قطعاً با همت و تلاش به عنوانی که سزاوارش هستم می¬رسم .
ملک محمدی در پایان به لزوم وحدت درخانواده جودو اشاره کرد و پایان داد : جودو برای رسیدن به موفقیت نیاز به انسجام و اتحاد دارد . بــه هر حال امروز فصل جدیدی برای این رشته شروع شده و اگر ملی پوشان در شرایط روحی خوب باشند می توانند به موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری در میدان های جهانی و المپیک برسند.

۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.