پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به کاروان امام رضا (ع) در المپیک

پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به کاروان امام رضا (ع) در المپیک
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از ورزشکاران، مدال آوران و مربیان پرتلاش کاروان «امام رضا علیه‌السلام» در المپیک ریو 2016 تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آستان نیوز، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ورزشکاران، مدال آوران و مربیان پرتلاش کاروان «امام رضا علیه‌السلام» در المپیک ریو 2016
اکنون‌که با همت و تلاش‌های غرورآمیزتان و باوجود مشکلات پیش رو، کاروان شما که مزین به نام امام علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام بود، توانست نام ایران اسلامی را در میادین جهانی زنده گرداند و در این مسیر 8 مدال را کسب نماید، به‌عنوان خدمتگزار زائران حضرت رضا(علیه‌السلام) و عضوی از این ملت سرافراز مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می‌دارم و همت والایتان را ارج می‌نهم.
سپاس و تشکر ویژه خود را تقدیم ورزشکاران و مربیانی می‌کنم که به شیوه های مختلف، ارادتشان را به ساحت ائمه معصومین(علیهم‌السلام) و به ویژه حضرت رضا(علیه السلام) نمایان کردند.
از خواهران ورزشکارمان که بر حجاب خود ایستادگی کردند کمال تشکر را دارم و امید است در سایه نگاه پر مهر و ویژه حضرت رضا(علیه‌السلام) در این راه ثابت‌قدم بمانند.
و خداقوت می‌گویم به همه عزیزانی که با وجود تلاش‌های فراوان و صادقانه به کسب مدال نائل نشدند. گرچه که این تلاش‌ها نزد خداوند متعال محفوظ است.
در جوار امام الرئوف دعاگویتان هستم.
۹ شهریور ۱۳۹۵ ۱۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.