برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا؛اردوی تیم‌ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است

برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا؛اردوی تیم‌ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است
تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تمرینات آماده سازی تیم‌ملی پاراتکواندو از 10 مردادماه با حضور محمود جعفرزاده، سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، سجاد جوان بخت، محسن عبدی و احمد نریمانی آغاز شده است و ملی‌پوشان این تیم هم اکنون دومین مرحله از اردوهای خود را که متصل به اعزام نیز می‌باشد به صورت شبانه روزی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

حسین مدانلو سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک در خصوص اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی اروپا گفت: حضور ما در این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه تمامی رقیبان اصلی پاراتکواندوی ایران در جهان همگی از کشورهای اروپایی نظیر روسیه، آذربایجان، ترکیه و اسپانیا هستند.

مدانلو در ادامه گفت: پاراتکواندوکاران ایرانی در این مسابقات علاوه بر اینکه به دنبال کسب نتیجه مطلوب می‌باشند، نیم نگاهی هم به قهرمانی و بالا بردن رنکینگ پارالمپیکی خود دارند، چراکه با قهرمانی در این مسابقات 20 امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه خواهند کرد.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی اروپا جمعه (26 شهریورماه) به میزبانی ورشو لهستان برگزار خواهد شد و تیم ایران از چهار روز پیش از آغاز این رقابت‌ها به ورشو اعزام خواهد شد. این مسابقات آخرین دوره‌ای است که فدراسیون جهانی تکواندو اجازه حضور کشورها را در مسابقات دیگر قاره‌ها صادر میکند.

۹ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.