مسابقات جهانی کره؛رضازاده:علی حسینی می‌تواند طلا بگیرد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: سطح بالای مسابقات جهانی و حضور قهرمانان بزرگ جهان و المپیک در این پیکارها باعث شده تا مسابقاتی سنگین و حساسی را شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حسین رضازاده"، مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان پس از کسب عنوان هشتمی سجاد بهروزی وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی کره جنوبی، اظهار داشت: بهروزی جوانترین وزنه بردار شرکت کننده در این دسته بود که با تجربه نسبتاً خوب به مصاف بزرگان دنیا می رفت. وزنه های حرکت اول او را با توجه به شرایط آمادگی و رکوردهایی که در تمرینات بر جای گذاشته بود انتخاب کردیم ، اما سجاد بعد از اینکه دومین حرکت یکضرب خود را نتوانست با موفقیت پشت سر بگذارد از نظر روحی به هم ریخت و دیگر نتوانست ذهنش را متمرکز کند.
وی ادامه داد: حضور حریفان قدرتمندی از چین و اندونزی که عناوین قهرمانی المپیک داشتند نیز باعث شد تا سجاد خود را دست کم گرفته و جنگندگی لازم را از دست بدهد،بهروزی در تمرینات وزنه های به مراتب سنگین تری را مهار کرده بود و یقین بدانید که توانایی کسب مدال را داشت.
رضازاده در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت: حضور حدود 300 وزنه بردار از 60 کشور جهان  در کره نشان دهنده سطح بالای مسابقات است و نگاهی به استارت لیست نشان می دهد که قهرمانان بزرگ جهان و المپیک در این پیکارها حضور دارند. کیفیت میزبانی مسابقات نیز بسیار بالاست و همه شرایط مهیا شده تا مسابقاتی سنگین و حساس را شاهد باشیم.
مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص وضعیت آمادگی ابراهیمی و علی حسینی گفت: اصغر ابراهیمی در دسته 94 کیلوگرم با قرعه بسیار سختی رو بروست و می‌توان از هم اکنون دیدار این دسته را سنگین ترین رقابت این پیکارها معرفی کرد. در این دسته حریفان بسیار قدرتمندی حضور دارند که به هیچ عنوان نمی توان از قبل نتیجه مسابقات را پیش بینی کرد. ابراهیمی برای نتیجه‌گیری بخصوص در حرکت یکضرب شانس زیادی دارد که امیدواریم آسیب دیدگی کهنه وی ( کمر درد) برای او مشکلی ایجاد نکند تا این ملی پوش با تجربه و ارزنده کشورمان بتواند حاصل زحمات چندین ساله خود را بگیرد ، سعید علی حسینی نیز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به شرایط ایده‌آلی دست یافته است. او جزو مدعیان اصلی برای کسب مدال طلا در دسته فوق سنگین است که امیدواریم با هدایت کادر فنی ، پدرش و توانائی های خود بتواند به این مهم دست یابد.

۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.