یاسمن شیریان دارنده مدال طلای تیروکمان نوجوانان آسیا؛می خواهم با بهترین نتیجه به المپیک لندن بروم

یاسمن شیریان دارنده مدال طلای تیروکمان نوجوانان آسیا؛می خواهم با بهترین نتیجه به المپیک لندن بروم
یاسمن شیریان با داشتن تنها 16 سال سن موفق شد با کسب مدال طلا در رشته ریکرو تیراندازی با کمان به عنوان اولین نماینده مجوز ورود به المپیک نوجوانان در رشته تیراندازی با کمان که سال آینده در کشور سنگاپور برگزار می شود را بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،وی در این باره گفت ؛بعد از مسابقات ویتنام برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان که هم زمان با برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی که در کشور اندونزی برگزار شد اعزام شدم که به لطف خداوند با پشت سر گذاشتن 8 حریف آسیایی  ضمن کسب مدال طلا سهمیه المپیک نوجوانان را هم بدست آوردم .
یاسمن شیریان می گوید وقتی داخل خط بودم و تیرهایم را رها می کردم تشویق هم تیمی هایم قوت قلبم بود و احساس خوبی داشتم و می دانستم در صورت قهرمانی باعث خوشحالی  هموطنان  خواهم شد.
شیریان در مورد المپیک لندن می گوید: کسب سهمیه بسیار دشوار است و من مصمم هستم با تمرینات بیشتر ورودی المپیک لندن را بدست آورم به همین می خواهم خیلی منظم تر تمرین کنم تا به المپیک لندن راه یابم.
شیریان در پایان گفت: در پایان از تمامی کسانی که به من کمک کرده اند، مربیان، پدر و مادرم و همچنین اعضای فدراسیون تیراندازی با کمان که تلاش برای کسب این موفقیت داشته اند تشکر کنم.
شایان ذکر است نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان سال آینده در سنگاپور برگزار می شود.
۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.