سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پیام تبریک فدراسیون به داوران ایرانی فینال فوتبال المپیک

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پیام تبریک فدراسیون به داوران ایرانی فینال فوتبال المپیک
به دنبال برگزاری فینال مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی به تیم داوری ایرانی و جامعه داوری کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن پیام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص قضاوت داوران ایرانی در فینال المپیک به این شرح است:

حضور داوران ایرانی شامل آقایان علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در فینال مسابقات بزرگ المپیک ریو 2016 و ارائه عملکردی مطلوب و شایسته از سوی این عزیزان در قضاوت این دیدار حساس و مهم که بزرگان فوتبال جهان در آن حضور داشتند، مایه اعتبار و مباهات فوتبال کشور و به خصوص جامعه داوری است.

کسب این موفقیت که برای نخستین بار در تاریخ داوری کشور بدست آمده است، نشان از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر این عزیزان در اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بدون شک فوتبال و علی الخصوص داوری کشور از کسب این موفقیت بزرگ به خود می بالد.

قطعا عملکرد درخشان داوران ایرانی در مسابقات بزرگ جهانی مانند فینال جام ملتها، فینال لیگ قهرمانان، فینال جام باشگاههای جهان و هم اینک فینال مسابقات المپیک ریو می تواند چراغ راهی برای داوران امروز و فردای ایران عزیز باشد تا با کسب دانش و آگاهی به روز علوم داوری و استمرار در تمرینات و حفظ آمادگی بتوانند در کسب جایگاههای رفیع بین المللی موفق و سربلند باشند.

فدراسیون فوتبال به دست آوردن این افتخار را به آقایان علیرضا فغانی، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و جامعه داوری کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات و موفقیت های روز افزون او را درگاه ایزدمنان مسئلت دارد.

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.