پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا؛دو نقره و دو برنز دیگر برای تیم ملی پسران ایران

در پایان دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ملی پسران نوجوانان ایران دو نشان نقره و دو نشان برنز کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پایان دومین روز از پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی نوجوانان آسیا تیم ملی پسران ایران موفق به کسب دو نشان نقره و دو مدال برنز دیگر شد.
در وزن دوم میلاد سلیمانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریفی از هند را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله مقابل تکواندوکار اردنی پیروز و راهی فینال شد. سلیمانی در فینال مغلوب حریفی از کره جنوبی شد و به مدال نقره رسید. در این وزن تکواندوکاران اردن و تایلند به عنوان سوم مشترک دست یافتند.
در وزن ششم داوود سلطانی با کسب سه پیروزی پیاپی برابر تیم‌های افغانستان، ازبکستان و تایلند راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شد. او در فینال مغلوب تکواندوکاری از کره جنوبی شد و به نشان نقره بسنده کرد. در این وزن نمایندگان چین تایپه و تایلند به طور مشترک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
در وزن پنجم ابراهیمی که در دور نخست استراحت داشت، در دور دوم حریفی از افغانستان را از پیش‌رو برداشت. او در دور سوم بازی را به تکواندوکار چین تایپه واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.
در وزن نهم خداخواه در دور نخست حریفی از چین تایپه را مغلوب کرد. در دور دوم در مصاف با حریفی از کره شکست خورد و برنزی شد. در این وزن نمایندگان کره جنوبی و چین به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند. تکواندوکار افغانستانی نیز به همراه خداخواه در مکان سوم مشترک قرار گرفت.
براین اساس در پایان روز دوم شمار مدال‌های پسران به یک طلا، سه نقره و سه برنز رسید.
برپایه این گزارش امروز (یکشنبه) و در ادامه سومین روز از پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان آسیا مسابقات در سه وزن 55-، 68- و 78+ کیلوگرم پسران انجام خواهد شد.
شایان گفتن است رقابت‌های دختران با کسب عنوان سومی تیم ملی در آسیا به پایان رسید.

۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.