دکتر سعیدلو :شرایط برای پیشرفت ورزش شطرنج مهیا شود

معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی گفت:برای رسیدن به افقی روشن در شطرنج نگاه کارشناسی و گسترش همگانی این رشته مهم و ضروری است.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در نشست بررسی عملکردفدراسیو ن شطرنج دکتر سعیدلواظهار داشت : با راهکارهای مناسب مخصوصا در دانشگاهها باید شرایط برای پیشرفت وگسترش ورزش شطرنج مهیا شود.
رییس سازمان تربیت بدنی گفت :آماده کردن ذهن مردم وحرکت در جهت همگانی نمودن این رشته ورزشی، کاری است که قطعانیاز به برنامه ریزی و استفاده از کارشناسان خبره ورزش شطرنج دارد.
دکتر سعیدلو از مسئولان فدراسیو ن شطرنج خواست،بافکر و تدبیر مناسب واستفاده از بزرگان و مربیان حرفه ای این رشته برای آموزش ، برگزاری کلاسهای مختلف و استفاده ازدانشگاهیان در تقویت این رشته تلاش کنند.
رئیس سازمان تربیت بدنی گفت:فاکتورهایی مانند پیدا کردن گذشته این رشته ورزشی وآماده کردن ذهن های خلاق می تواند به موفقیت های شطرنج کمک کند.
وی افزود:می توان در 60 درصد از دانشگاهها در کنار سالن ها وزمین های ورزشی مکان مناسبی را برای بازی شطرنج مهیا کرد تا بااستفاده از نخبگان دراین رشته ورزشی به حد استانداردها برسیم.
قابل ذکر است در جلسه شب گذشته مهردادسراجی، حمید سجادی ،تاجیک، علی رغبتی، محمد حسن عالمی ، محمد علی پورو مسئولان فدراسیون شطرنج حضور داشتند.

۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.