سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ حسن یزدانی: می‌خواهم در المپیک‌های بعدی هم مدال بگیرم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ حسن یزدانی: می‌خواهم در المپیک‌های بعدی هم مدال بگیرم
دارنده مدال طلای المپیک ریو با بیان اینکه از اهتزاز پرچم مقدس ایران احساس غرور کرده است گفت: امیدوارم باز هم در المپیک‌های بعدی برای ورزش ایران افتخارآفرین باشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، حسن یزدانی درباره احساسش از لحظه اهتزاز پرچم ایران اظهار داشت: احساس غرور داشتم و وقتی سرود کشورم در سالن طنین‌انداز شد خیلی خوشحال شدم. قبل از مسابقه‌ها نذر کردم هر مدالی که کسب کنم آن را به حرم آقا امام رضا اهدا کنم چرا که هر چه دارم از لطف خدا و ائمه اطهار است.

دارنده مدال طلای المپیک افزود: ان‌شاءالله هدفم این است که در المپیک‌های بعدی نیز برای ایران کشتی بگیرم و باز هم به مدال طلا برسم و ان‌شاءالله پخته‌تر عمل کنم و بتوانم برای کشورم افتخارآفرین شوم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با بیان اینکه در دیدار فینال حریف روس سعی داشت با استفاده از مصدومیت خود نفس تازه کند، افزود: داوران بی‌جهت کشتی را طولانی کردند و باید زودتر از این‌ها کشتی را تمام می‌کردند هرچند گدویف کشتی‌گیر نامداری است اما بدنش خالی کرده بود و مقابل من کم آورده بود. من ابتدا قصد داشتم در همان سه دقیقه نخست کار را تمام کنم و از او امتیاز بگیرم و در سه دقیقه دوم هم کشتی را مدیریت کنم تا به برتری برسم اما او با پارگی ابرو، بارها کشتی را با وقفه مواجه کرد و نفس می‌گرفت ولی خدا را شکر که در ثانیه‌های پایانی توانستم همه توانم را به کار بگیرم و او را شکست دهم.

وی در پایان با اشاره به اینکه از ۱۱ سالگی کشتی را در جویبار مازندران و ابتدا زیر نظر حسین نقیبی آغاز کرده است گفت:‌ در دومین سال حضورم در تیم ملی بزرگسالان موفق شدم مدال طلای المپیک را به دست بیاورم. سال گذشته نیز در رقابت‌های جهانی لاس وگاس برای نخستین بار شرکت کردم و به مدال نقره رسیدم. جا دارد از مربیانم به خاطر زحماتی که برای من کشیدند تشکر کنم.




۳۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.