سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نصیری و یزدانی حریفان خود را شناختند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نصیری و یزدانی حریفان خود را شناختند
آزادکاران اوزان 65 و 87 کیلوگرم کشتی آزاد ایران رقیبان خود را در آخرین روز رقابت های کشتی آزاد المپیک حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، مراسم وزن کشی اوزان 65 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2016 انجام شد و دو نماینده ایران حریفان خود را شناختند. بر این اساس میثم نصیری در دور اول با بوریسلاو نواچکوف از بلغارستان مصاف می کند و در صورت برتری باید با نماینده پورتوریکو دیدار کند. نصیری در صورت برد در این مبارزه، در مرحله یک چهارم نهایی با آدام باتیروف کشتی‌گیر روسی الاصل تیم بحرین و یا اختیار نوروزوف نایب قهرمان جهان از ازبکستان دیدار خواهد کرد. سوسلان رامونوف روس هم در این سمت جدول است که تا نیمه نهایی با نصیری روبرو نخواهد شد.

در گروه روبرو فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل تیم ایتالیا، داوید صفریان از ارمنستان و طغرل عسگرف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان قرار دارند.

همچنین در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در گروه سختی قرار گرفته و در دور نخست باید مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه به روی تشک برود. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در صورت برتری در این دیدار در دومین مبارزه با برنده ختاک گازیموف کشتی گیر شاخص آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان مصاف می‌کند.

آنزور بولتوکائف روس و آندریتسف اوکراینی نیز در گروه یزدانی قرار دارند.

در گروه مقابل نیز کایل اسنایدر قهرمان جهان از آمریکا با قرعه راحتی روبرو شده است و تنها اودیکادزه گرجستانی را در مسیر خود می‌بیند که احتمال رویارویی این دو کشتی گیر نیز در مرحله نیمه نهایی وجود دارد.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.