سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهزادی: اجازه نمی‌دهیم لیلا رجبی خداحافظی کند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهزادی: اجازه نمی‌دهیم لیلا رجبی خداحافظی کند
نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی گفت: در گزارش مستقیم مسابقه لیلا رجبی در بازی‌های المپیک حواشی بوجود آمد اما اجازه نمی‌دهیم خداحافظی کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، پریسا بهزادی اظهار داشت: صحبت‌هایی که در گزارش مستقیم مسابقه لیلا رجبی مطرح و حاشیه‌ای که درست شد، برای وی خوشایند نبود و اشک لیلا را سرازیر کرد.

وی افزود: لیلا رجبی که بسیار ناراحت شده بود، گلایه داشت که در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا مدال کسب کردم و پرچم ایران را بالای سرم بردم اما در بازی‌های المپیک برزیل نتوانستم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: مگر در المپیک چند مدال کسب کرده‌ایم؟ ما تنها یک مدال در المپیک لندن توسط احسان حدادی به دست آوردیم. حال این حاشیه باعث آزردگی خاطر لیلا رجبی شده است.

پریسا بهزادی از بازگشت لیلا رجبی به دو و میدانی خبر داد و گفت: لیلا رجبی را برای فعالیت دوباره در دو و میدانی آماده می‌کنیم. وی بارها برای تیم ملی ایران مدال‌آور بوده است و با وجود اینکه تازه از مسابقات المپیک بازگشته اما در مرحله دوم لیگ پرتاب کرد تا حضور خود را نشان دهد.

نائب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در پایان افزود: در بازی‌های المپیک برزیل شرایطی پیش آمد که لیلا رجبی نتواند پرتاب خوبی داشته باشد اما بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.