سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: والیبال نشسته بازیهای آیواز به دلیل به حد نصاب نرسیدن حذف شد

انتخاب سرمربی تیم ایران برای تدریس به سایر مربیان جهان را افتخاری برای کشورم می دانم.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"هادی رضایی" سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که برای تدریس دوره مربیگری، عازم هندوستان است در ادامه مطلب فوق گفت: والیبال نشسته یکی از رشته های ورزشی مسابقات آیواز هندوستان بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تیم ها از این رقابتها حذف شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، افزود: سازمان جهانی والیبال نشسته در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مشهد مقدس از اینجانب برای تدریس در دوره جانبی این مسابقات دعوت کرد.
وی درخصوص این دوره، خاطر نشان کرد: مربیانی از 20 کشور جهان در دوره های مقدماتی و تکمیلی والیبال نشسته در هندوستان شرکت می کنند.
رضایی در ادامه درخصوص محورهای تدریس در این دوره، افزود: در دوره مقدماتی مربیگری والیبال نشسته سه محور تدریس می شود که "آشنایی با نوع معلولیت ها" برای آشنا شدن مربیان با معلولین که می توانند در رشته ورزشی والیبال نشسته فعالیت کنند از جمله این محور ها است.
وی از "استعدادیابی در والیبال نشسته" به عنوان دومین محور تدریس نام برد و گفت: این محور برای نحوه انتخاب بازیکنان است. "تکنیک های اولیه والیبال نشسته" نیز به عنوان محور سوم آموزش، تدریس خواهد شد.
رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان در ادامه، تصریح کرد: دوره مربیگری هندوستان به صورت تئوری و عملی برگزار می شود و برای قسمت عملی این دوره تیم های عراق و هندوستان حضور دارند که بعد ازظهرها تدریس عملی دوره با استفاده از مسابقات این دو تیم برگزار می شود.
وی در پایان یادآور شد: همزمان با مسابقات جهانی آیواز هندوستان دوره مربیگری و داوری والیبال نشسته برگزار می شود که برای تدریس در دوره داوری نیز "ابراهیم فیروزی" داور بین المللی کشورمان انتخاب و به هندوستان اعزام می شود.
پیش از این قرار بود کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان با 90 ورزشکار به مسابقات جهانی ورزشکاران ویلچری و ضایعات نخاعی (آیواز) هندوستان اعزام شوند. اما با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزای نوع A در منطقه جنوب آسیا، این اعزام منتفی شد.
مسابقات جهانی ورزشکاران ویلچری و ضایعات نخاعی (آیواز) 2009 از دوم آذرماه به مدت 9 روز در 10 رشته ورزشی معلولین در شهر بنگلور هندوستان برگزار می شود.

۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.