سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیومرث هاشمی: امیدوارم در کشتی آزاد و تکواندو به مدال طلا برسیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیومرث هاشمی: امیدوارم در کشتی آزاد و تکواندو به مدال طلا برسیم
رئیس کمیته ملی ایران ابراز امیدواری کرد که کاروان ایران در دو روز باقی مانده از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در رشته‌های کشتی ‌آزاد و تکواندو به مدال‌های طلای دیگری دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیومرث هاشمی پس از پیروزی کشتی‌گیران و تکواندکار ایران در نخستین مسابقات خود در المپیک 2016 ریو اظهار داشت: امیدوارم در دو روز باقی مانده از بازی‌های المپیک 2016 در رشته‌های کشتی ‌آزاد و تکواندو به مدال‌های طلای دیگری دست یابیم.

وی با ابراز خرسندی از کسب مدال برنز کیمیا علیزاده عنوان کرد: همه مردم از این مدال خوشحال شدند و بازتاب جهانی خوبی داشت. هر چند معتقدم اگر کیمیا در دیدار با نماینده اسپانیا به خودباوری بیشتری می‌رسید، به طور یقین فینالیست می‌شد.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه مدال برنز علیزاده ارزش طلا را دارد، توضیح داد: برای نخستین‌بار یک بانوی ایرانی آن هم در سن 18 سال به مدال المپیک رسید و باعث شادمانی تمامی دختران و مردم کشور شد.

کیومرث هاشمی با اشاره به اهمیت مدال علیزاده عنوان کرد: رئیس جمهور در صفحه شخصی خود و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی این مدال را تبریک گفتند.

وی با تاکید بر اینکه رنگ مدال برای جایگاه نهایی کاروان ایران در المپیک دارای اهمیت است، افزود: کمیته ملی المپیک ایران، پاداش مدال طلا را برای کیمیا علیزاده در نظر گرفت و حتی از رئیس جمهوری نیز خواستم در صورت امکان برای این دختر مدال‌آور، پاداش طلا را در نظر بگیرد. این پاداش‌ها به طور یقین تاثیرگذار است و امیدوارم از این پس شاید موفقیت بیشتری بانوان محجبه ایران اسلامی در میادین ورزشی بین‌المللی باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره دو روز باقی مانده بازی‌های المپیک گفت: به دو نفر امید زیادی داشتیم که همگان دیدند، داوران سر بهداد سلیمی را بریدند و فرزان عاشورزاده نیز ناباورانه حذف شد.

 هاشمی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تعداد مدال‌های طلای کاروان ایران با درخشش نمایندگان کشتی آزاد و همچنین تکواندو افزایش یابد.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.