سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ درخواست هاشمی از رئیس جمهور، پاداش مدال طلا برای علیزاده

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ درخواست هاشمی از رئیس جمهور، پاداش مدال طلا برای علیزاده
کیومرث هاشمی از دکتر روحانی رییس جمهور درخواست کرد برای مدال ارزشمند و تاریخی کیمیا علیزاده پاداش مدال طلا در نظر گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، بعد از کسب مدال ارزشمند کیمیا عزیزاده به عنوان اولین مدال المپیکی بانوان که توسط جوان ترین بانوی محجبه و با حفظ حجاب اسلامی به دست آمد، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از رییس جمهور درخواست کرد برای مدال تاریخی و ارزشمند کیمیا علیزاده پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.
 کیومرث هاشمی در این باره اظهار داشت: مدال برنز کیمیا علیزاده از آن حیث برای ورزش ایران ارزشی دو چندان دارد که بعد از سالیان طولانی سرانجام بانوان کشور ما طلسم بی مدالی در بازیهای المپیک را شکسته و به جرگه مدال آوران در المپیک پیوستند لذا از دکتر روحانی رییس جمهور محترم که همواره حامی ورزش بوده اند درخواست داریم تا برای برنز ارزشمند علیزاده به عنوان اولین مدال المپیکی بانوان و جوان ترین ایرانی کسب کننده مدال المپیکی پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.
 وی تصریح کرد: بدون تردید کسب مدال برنز علیزاده آن هم در سن 18 سالگی برگ تازه ای در ورزش بانوان کشور ما ورق خواهد زد تا از این پس بانوان محجبه ایران دوشادوش مردان در میدان المپیک به افتخار آفرینی بپردازند.
امیدواریم با دستورات و عنایات مساعد رییس جمهور محترم برای مدال برنز کیمیا علیزاده پاداش کامل مدال طلای المپیک در نظرگرفته شود تا ضمن قدرشناسی عامل انگیزشی خوبی برای بانوان ورزشکار ایران در دیگر رقابت های مهم پیش رو به خصوص بازیهای المپیک آینده باشد.
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.