در اجلاس انتخابی تیراندازی با کمان آسیا در کشور اندونزی؛کریم صفایی به عنوان نایب رئیس و چهارایرانی در کمیته های مختلف آسیا صاحب کرسی شدند

آقای کریم صفایی با بدست آوردن 16 رای به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در جریان شانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی با کمان آسیا، اجلاس انتخابی فدراسیون آسیا که هر 4 سال یکبار برگزار می شود 5 نفر از اعضای فدراسیون تیراندازی باکمان کشورمان کاندیدای کرسیهای مختلف این کنفرانس شدند.

کریم صفایی رئیس فدراسیون کشورمان کاندیدای پست نایب رئیسی آسیا بود که برای این پست نمایندگانی از کشور هند، مالزی، میانمار و تایلند نیز کاندید بودند  وتوانست با 16 رای نایب رئیس آسیا شود. در این انتخابات کریم صفایی برگزاری لیگ آسیا را پیشنهاد نمود که قرار شد بعد از بررسی مجمع تصمیم نهایی اعلام شود.
بعد از انتخاب  کریم صفایی چند کشور تقاضای یاری ایشان را برای راه اندازی رشته تیراندازی با کمان در کشورشان به صورت حرفه ای شدند. در ادامه خانم سمیه فرهود راد بعنوان عضو کمیته قوانین و مقررات انتخاب شد و حسین نصیری نژاد که به عنوان داور بین اللملی در این دوره از مسابقات هم بسیار خوب قضاوت نموده بود به عنوان عضو کمیته انضباطی آسیا با کسب اکثریت آری برگزیده شد. هم چنین مهدی صفایی به عنوان عضو کمیته فیلدآرچری و دکترفرزاد شارکی به عنوان کمیته پزشکی- ورزشی آسیا برگزیده شدند.

۳۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.