سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پژمان قلعه نویی: تمام برنامه های من به هم ریخت

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پژمان قلعه نویی: تمام برنامه های من به هم ریخت
پرتابگر چکش المپیکی ایران گفت: مقصر نتیجه نگرفتن خودم هستم اما بعد از کسب سهمیه، تمام برنامه های من به هم ریخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، پژمان قلعه نویی بعد از عدم صعود به فینال پرتاب چکش المپیک اظهار داشت:  رکوردم بیش از ٧٧ متر است و اگر رکورد خود را می زدم، به فینال می رفتم اما نتوانستم کاری انجام دهم.

وی افزود: نمی دانم دقیقا دلیل این اتفاق چه بود که نتوانستم رکورد خود را بزنم. در وهله اول می گویم مقصر هستم چون ورزشکار مسوول نتیجه خود است. اما مواردی هم در دوران آماده سازی اتفاق افتاد که نمی توان تاثیرآنها را نادیده گرفت. بعد ازاینکه سهمیه گرفتم، تمام برنامه های من به هم ریخت.

پرتابگرچکش المپیکی ایران تصریح کرد: از فدراسیون خواستم که اجازه دهند در گلستان تمرین کنم اما به من گفتند باید به تهران بیایم. در حالیکه مربی ام در گلستان بود و با او رکوردهای خوبی زده بودم. اما فدراسیون موافقت نکرد و مجبور شدم به تهران بیایم. در تهران هم کار خاصی نکردند. فقط برای من هتل گرفتند که استراحت و شام و ناهارم آنجا باشد. اما اینکه چطور تمرین کنم یا مربی ام چه کسی باشد، چیزی نگفتند.

قلعه نویی گفت: تنها تمرین کردم و به نظرم رکورد امروز نتیجه همین شرایط است. شرایط مسابقه خیلی خوب بود. همه می گفتند، جو المپیک استرس می آورد اما برای من این حالت پیش نیامد چرا که ذره ای استرس نداشتم و خیلی راحت مسابقه دادم. البته همیشه پرتاب سوم، بهترین پرتاب من می شد اما اینجا موقع پرتاب سوم، کمربندم باز شد و نتوانستم پرتابم را کامل انجام دهم.


۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.