سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیومرث هاشمی: دادخواستی را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تقدیم می‌کنیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیومرث هاشمی: دادخواستی را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تقدیم می‌کنیم
کیومرث هاشمی اعلام کرد امروز شکوائیه و دادخواستی پیرامون ناداوری و مسائل پیش‌آمده در دیدار دسته فوق سنگین وزنه‌برداری المپیک ریو تقدیم دادگاه بین المللی حکمیت ورزش خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، بعد از ناداوری صورت گرفته در مسابقه گروه A وزنه‌برداری دسته فوق سنگین سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک و پایمال شدن حق بهداد سلیمی، نماینده شایسته ایران درحرکت دوضرب، رئیس کمیته ملی المپیک از شکایت به دادگاه حکمیت ورزش CAS خبر داد.
وی ضمن تأیید این خیر گفت: خوشبختانه همه مردم و کارشناسان دیدند که وزنه دوم بهداد سلیمی پس از تأیید ۳ داور مسابقه و گذشت چند دقیقه با اعمال‌نفوذ هیئت ژوری مردود اعلام شد تا حق این ورزشکار با اخلاق و مدال ارزشمند المپیک او پایمال شود.
وی ادامه داد: با بررسی جوانب امر و مدارک خوبی که در اختیار داریم مقرر شد بعد از جلسه با مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری و بررسی مجدد قوانین و مقررات شکوائیه، دادخواستی مستند و معتبر را تقدیم CAS کنیم.
هاشمی در ادامه به مدارک مورد بحث اشاره کرد و گفت: نگاهی به استارت لیست مسابقات و داوران و اعضای کمیته فنی مسابقه نشان می‌دهد که نام جلود، رئیس عراقی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و همسر او اصلاً در جمع نفرات معرفی‌شده به‌عنوان ژوری نیست اما آن‌ها در اقدامی مشکوک پشت میز ژوری نشسته و ناداوری و ناعدالتی را رقم زدند.
وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است تا این جوان شایسته به‌ حق و حقوق خود برسد. از هیچ تلاش و پیگیری فروگذار نکرده و نمی‌کنیم و اولویت کادر سرپرستی کاروان بر پیگیری این موضوع خواهد بود.
۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.