رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان – کره؛نگاهها بسوی رضازاده و علی حسینی است

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان – کره؛نگاهها بسوی رضازاده و علی حسینی است
علیرغم اینکه 3 سال از آخرین حضور رضازاده در رقابتهای جهانی می گذرد اما او همچنان محبوب ترین ورزشکار این رشته ورزشی در سراسر جهان است.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ آخرین باری که حسین رضازاده ملی پوش اسبق دسته فوق سنگین کشورمان به روی تخته مسابقات بین المللی رفت، باز می گردد به سه سال پیش و رقابتهای جهانی 2006 دومنیکن و بازیهای آسیایی 2006 دوحه قطر.
بعد از آن شراباتیس لیتوانیایی بود که در مسابقات جهانی سال 2007 و ماتیاس اشتاینر وزنه بردار اتریشی الاصل آلمانی ها در المپیک 2008 پکن مدال طلا و عنوان قویترین مرد جهان را بدست آوردند، اما موضوع اینجاست که هیچ کدام محبوبیت "پسر ایران" را نداشته و ندارند.
رضازاده در سراسر دنیا بخصوص کشورهای آسیایی محبوبیت ویژه ای دارد و حضورش در هر میدانی مورد توجه ویژه شرکت کنندگان،خبرنگاران و عکاسان رسانه های حاضر در مسابقات قرار می گیرد. فرقی هم ندارد که او در چه لباسی باشد، خواه در کسوت ورزشکاری و مربیگیری و یا حتی در کسوت مدیر تیم های ملی.
حضور او در رقابتهای جهانی گویانگ بعنوان سرپرست، مدیر تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان سوژه خبرنگاران و عکاسان شده و همه منتظرند تا ببیند سعید علی حسینی قهرمان جوانان جهان با هدایت او چه عنوانی را بدست خواهد آورد.
علی حسینی که در رقابتهای جهانی رومانی و در رده سنی جوانان استعداد خود برای کسب مدال رده بزرگسالان را به خوبی نشان داد به دنبال آن است تا بار دیگر عنوان قویترین مرد جهان را که دو سالی از دست ایرانیان خارج شده بار دیگر به کشورمان باز گرداند.
تمجید چند باره فدراسیون جهانی از وی و رکوردشکنی های مکرر او در مسابقات بین المللی باعث شده تا امروز و در رقابتهای جهانی گویانگ در کنار رضازاده، همه سراغی از "غول جوان وزنه برداری ایران" بگیرند و عکس و مصاحبه ای هر چند مختصر را قبل از حضور وی در روی تخته به ثبت برسانند.
عکس های این دو قهرمان در کنار یکدیگر نیز جزو داغ ترین سوژه هایی است که عکاسان حاضر در گویانگ به دنبال ثبت آن هستند.
۳۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.