سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ محمد بنا: با هر باخت انگار یک تکه بدن من را می کنند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ محمد بنا: با هر باخت انگار یک تکه بدن من را می کنند
سرمربی کشتی فرنگی ایران گفت: فرنگی کاران مثل بچه من هستند و با هر باخت آنها انگار یک تکه گوشت مرا جدا می کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، محمد بنا پس از کسب مدال برنز قاسم رضایی اظهار داشت: این مدال تحفه درویشی بود برای مردم. قاسم غیرت کرد بیشتر از این شرمنده مردم نشویم. فکر ما بیشتر از دو مدال بود اما شرمنده مردم شدم.

وی ادامه داد: با این حال دو برنز را به مردم خوب کشورم تقدیم می کنم. الان هر چیزی درباره مسابقات، شرایط  و داوری بگویم ممکن است به عنوان بهانه تلقی شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: لندن برای من شیرین تمام شد و ریو بسیار تلخ. اگر چه همین دو مدال برنز برای کشتی فرنگی ایران بسیار خوب است اما به هر حال شرمنده ام.

محمد بنا درباره اینکه اشک های او مردم را ناراحت کرده، گفت: کشتی فرنگی مثل بچه من است. در لندن من به همراه تعدادی مربی زحمتکش نتیجه گرفتیم. الان هم بعضی ها ممکن است به من بگویند بعد از آن موفقیت چه تاجی به سرت زدند. من دنبال تاج و آقای خاص شدن نبودم، من عاشق کشتی فرنگی هستم و این بچه ها مثل بچه های خودم هستند. با هر باخت انگار که یک تکه از گوشت مرا می کنند.

وی افزود: مردم ایران خیلی درد و مشکل دارند و با موفقیت ورزشکاران از ته دل شاد می شوند. ناراحتم که نتوانستم مردم را بیشتر خوشحال کنم.

بنا درباره اینکه در آینده فرصت برای جبران هست عنوان کرد: هیچ کس از آینده خبر ندارد. در طول سال هایی که بنا بود همه تلاش خود را کرد که تیم ملی موفق شود. الان هم اگر مسئولیتی بر دوشم گذاشته شود، باز هم با تمام توان تلاشم را می کنم.


۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.