سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ انوشیروانی: مجبور بودیم برای برنز ریسک کنیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ انوشیروانی: مجبور بودیم برای برنز ریسک کنیم
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در المپیک ریو گفت: در حذف حرکت دوم وزنه دوضرب براری اشتباه تاکتیکی نداشتیم و برای برنز مجبور بودیم ریسک کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، سجاد انوشیروانی در خصوص حذف حرکت دوم دوضرب براری اظهار داشت: به هیچ عنوان اشتباه تاکتیکی نداشتیم و کامل فضا را مدیریت و کنترل کردیم. با صلاحدید ما حرکت دوم حذف شد. ضمن اینکه چاره ای جز اینکار نداشتیم.

وی ادامه داد: طبق قوانین فدراسیون جهانی فقط ٣ بار حق جا به جایی وزنه درخواستی وجود دارد که ما برای حفظ جایگاه براری و از دست ندادن فرصت کسب مدال برنز از این ٣ بار استفاده کردیم و دیگر امکان جا به جایی نبود. ضمن اینکه وزنه سبک تر از ٢٣١ و حتی خود ٢٣٠ دردی دوا نمی کرد و هیچ تاثیری برای موفقیت  نداشت.

 سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در المپیک ریو با تاکید بر اینکه بیشتر از چیزی که همه دیدند نمی توانستیم به براری فشار بیاوریم، تصریح کرد: امکان اینکه یک بار دیگر او را برای زدن وزنه به روی تخته یا سالن تمرین بفرستیم وجود نداشت، او باید تمرکز می کرد و هر چه در توان داشت برای وزنه ٢٣١ کیلوگرم می گذاشت تا به برنز دست یاید.

براری افزود: تغییرات را تا جایی ادامه دادیم که هم توان براری را لحاظ کرده باشیم و هم اصلا فکر نمی کردیم چین و ارمنستان آن وزنه ها را مهار کنند. از طرف دیگر در یکضرب عقب بودیم و باید منتظر می شدیم که ببینیم رقیبان برای کسب مدال برنز چه وزنه ای می زنند.

انوشیروانی در پایان گفت: براری در تمرینات این وزنه را نزده بود و در بهترین حالت توانسته بود ٢٢٦ کیلوگرم را مهار کند. با غیرت و تعصب قبول کرد که برای مهار این وزنه برود اما موفق نبود. انشاءالله با دعای خیر مردم بهداد هم امشب به روی تخته می رود و تمام تلاش ما این است که بهترین اتفاق برای وی و کاروان ایران رقم بخورد.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.