سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ ایوان زایتسف: باید دوباره ایران را شکست دهیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ ایوان زایتسف: باید دوباره ایران را شکست دهیم
ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: همه تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک برای مدال می‌جنگند اما ما می‌خواهیم دوباره ایران را شکست دهیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایوان زایتسف درباره این که شکست این تیم مقابل کانادا باعث حذف شدن یکی از تیم های مدعی فرانسه و برزیل می شد، گفت: همه درباره این موضوع فکر می کنند اما ما فقط به فکر تیم ایتالیا هستیم. توانستیم در بهترین شرایط به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. ما خودخواه هستیم و می خواهیم تیم خود را برای مرحله بعد آماده کنیم و برای ما مهم نیست برای دیگر تیم ها چه اتفاقی می افتد.
وی درباره رویارویی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی گفت: به طور قطع مسابقه سختی مقابل ایران در پیش داریم. تمام مسابقات در المپیک سخت است و همه برای مدال می جنگند. باید از نظر فنی و روانی آماده باشیم اما می خواهیم دوباره ایران را شکست بدهیم. البته می دانیم که بازیکنان ایران هم برای پیروزی مبارزه می کنند. هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و این مسئله کار را برای هر دو تیم دشوار می کند.
زایتسف در پاسخ به این سوال که آیا می توانید پیروزی بر ایران در لیگ جهانی را در المپیک هم تکرار کنید، گفت: اگرچه ایران را در لیگ جهانی شکست دادیم اما این مسابقه شرایطی متفاوتی دارد زیرا در المپیک برگزار می شود و بازی از نتیجه صفر ـ  صفر شروع خواهد شد.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.