سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بیرارلی: شانس ما برای پیروزی بر ایران بیشتر است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بیرارلی: شانس ما برای پیروزی بر ایران بیشتر است
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: شانس ما برای پیروزی بر ایران بیشتر است زیرا نسبت به این تیم عملکرد بهتری در مرحله گروهی داشتیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازفدراسیون والیبال، امانوئل بیرارلی درباره رویارویی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک اظهار داشت: از تیم ایران شناخت خوبی داریم و می دانیم که در سال های اخیر توانسته است سطح والیبال خود را بالا ببرد. بدون شک مسابقه سختی مقابل این تیم داریم اما با توجه به این که نسبت به ایران عملکرد بسیار بهتری در این مرحله گروهی المپیک داشتیم، شانس پیروزی ما در یک چهارم نهایی نیز بیشتر است.
وی ادامه داد: سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را برای شکست ایران در میدان پیاده کنیم. در مسابقه با کانادا در شرایط آرمانی نبودیم و واقعا این تیم شایسته پیروزی بود. این تیم در دفاعی روی تور فوق العاده عمل کرد اما ما دریافت و اسپک خود را در بازی بعدی بهتر می کنیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا درباره پیروزی این تیم مقابل ایران در لیگ جهانی و احتمال تکرار این نتیجه در المپیک گفت: داستان لیگ جهانی با المپیک متفاوت است. فشار و جو مسابقات در المپیک با هر تورنمنت دیگری فرق می کند و می دانم بازی سختی مقابل ایران در پیش داریم زیرا این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که تجربه بالایی در سطح جهانی کسب کرده اند.
وی افزود: تیم ملی ایران در سال های اخیر تجربه بالایی در سطح اول والیبال جهان به دست آورده است و این موضوع در مسابقه ما با این تیم بسیار مهم محسوب می شود.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.