اردوی مستمر تیم فوتبال نابینایان ایران در ترکیه

تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان جهت آماده سازی خود برای حضور در سومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا اردویی را در ترکیه برگزار کرد و در این اردو 2 بازی تدارکاتی هم با تیم ملی فوتبال این کشور انجام داد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در جریان برپایی اردوی یک هفته ای خود که در شهر آکسارا ترکیه برگزار نمود ضمن برپایی تمرینات فشرده 2 بازی تدارکاتی هم با تیم ملی این کشور که عنوان پنجمی اروپا را داراست برگزارنمود، به یک برد و یک باخت دست یافت.
ملی پوشان کشورمان در اولین بازی تدارکاتی خود با تیم ملی ترکیه که روز یکشنبه برگزار نمود با حساب 2 بر یک و با گل های حسن کاویانی و بهزاد زادعلی اصغر به برتری دست یافت.
اما تیم ملی فوتبال نابینایان ایران روز گذشته (سه شنبه) هم دومین دیدار تدارکاتی خود را با ترکیه برگزار کرد ولی با حساب 3 بر یک مغلوب میزبان خود شد. تک گل ایران را حسین رجب پور به ثمر رساند.
حسین رجب پور، محمد حیدری، بهزاد زادعلی اصغر، امید پوررضوی، حسن کاویانی، تقی اخلاقی، محسن قربان دشتی، حجت مزارعی، احمدرضا شاه حسینی، محمدرضا جلیلی، اکبر شوشتری و اصغر روحی به عنوان بازیکن، جواد فلفلی سرمربی، فرهاد امیدیان و امید حمزه زاررع مربی و مجید نورایی رئیس انجمن فوتبال فدراسیون نابینایان به عنوان سرپرست در این اردوی آمادگی حضور یافتند.
تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان امروز به تهران باز می گردد و 2 مرحله دیگر از اردوی خود را تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا (22 لغایت 30 آذر در توکیو ژاپن) که حکم رقابت های جام جهانی را دارد، برپا خواهد کرد.

۲۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.