سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیانوش رستمی: سلیمی باید سومین طلای وزنه‌برداری را بگیرد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیانوش رستمی: سلیمی باید سومین طلای وزنه‌برداری را بگیرد
دارنده مدال طلای المپیک ریو گفت: بهداد سلیمی باید سومین مدال طلای وزنه‌برداری را به ارمغان بیاورد تا مردم بیشتر خوشحال شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی ایران در خصوص وضعیت بهداد سلیمی در المپیک 2016 ریو گفت: امیدوارم بهداد هم مدال طلا بگیرد. چون هیچ کس فکر نمی‌کرد سلیمی با آن مصدومیت سنگین بتواند به المپیک ریو برسد. او به موقع برگشت و هم‌اکنون نیز شانس مدال کاروان وزنه‌برداری ایران است. 
وی  در خصوص کسب مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو اظهار داشت: کسب مدال طلای سهراب مرادی مرا بیشتر از مدال‌آوری خودم خوشحال کرد. سهراب خیلی تمرین کرد و زحمت کشید تا به حق خود رسید. او را بازنشسته اعلام کرده بودند اما برگشت و با غیرت وزنه زد تا به مدال دست یافت. به سهراب، خانواده‌ او و مردم ایران بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم.
دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در خصوص عملکرد خود در این بازی‌ها گفت: تلاش کردم تا توانستم وزنه‌های خوبی را جابه‌جا کنم. در جام فجر رکورد زدم اما در المپیک فقط به دنبال کسب مدال طلا بودم. در المپیک 2012 لندن حقم را پایمال کردند. از برزیل برگردم استراحت کوتاهی می‌کنم و پس از آن تمریناتم را برای بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی شروع می‌کنم.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.