سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سهراب مرادی: استرس داشتم که ماجرای المپیک لندن برای من تکرار نشود

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سهراب مرادی: استرس داشتم که ماجرای المپیک لندن برای من تکرار نشود
دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: سعی می‌کنم در مسابقات جهانی سال آینده رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع را به نام ایران ثبت کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، سهراب مرادی در خصوص مدال طلای خود در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: با دعای مردم به مدال طلا رسیدم. در روز ولادت امام رضا(ع) توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم. رقابت سنگینی را با حریفانی از بلاروس و لتونی داشتم. مدت زیادی از میادین بین المللی فاصله گرفته بودم. در حرکت یک‌ضرب وزنه 175 کیلویی، کتفم درد گرفت و وزنه را انداختم. استرس داشتم که ماجرای المپیک2012 لندن برایم تکرار نشود. با مهار وزنه 182 کیلوگرمی خیالم راحت شد.

وی ادامه داد: در حرکت دوضرب تبحر زیادی دارم و می‌دانستم وزنه‌های خوبی را به ثبت خواهم رساند. منتظر ماندم تا حریفانم هر وزنه‌ای را که مهار کردند، من یک کیلو بالاتر از آنها وزنه بزنم.

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در خصوص عدم موفقیت در رکورد شکنی تاکید کرد: با مهار وزنه 221 کیلوگرمی مدال طلا حتمی شده بود و برای رکوردشکنی فضای سالن رقابت‌ها برایم سنگین شده بود برهمین اساس نتوانستم رکورد دوضرب مجموع را به نام خود ثبت کنم.

مرادی در خصوص برنامه آینده خود گفت: بعد از مسابقات المپیک 2016 ریو چند وقت استراحت می‌کنم و سپس خود را برای مسابقات جهانی سال آینده آماده خواهم کرد. سعی می‌کنم در مسابقات جهانی سال آینده رکورد یک‌ضرب، دوضرب و مجموع را به نام ایران به ثبت برسانم.


۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.