سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ رائول لوزانو: اشتباهات زیادی داشتیم و کار سخت شد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ رائول لوزانو: اشتباهات زیادی داشتیم و کار سخت شد
سرمربی تیم ملی والیبال ایران: هر سه ست با اشتباهات زیاد بازی را شروع کردیم و این کار را سخت کرد. در ست اول و دوم در تایم هایی که گرفتم این موضوع را یادآوری کردیم که اشتباهات زیاد است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، رائول لوزانو در پایان مسابقه ایران و روسیه که به برتری 3 بر صفر روس ها انجامید، عنوان داشت: با توپ گیری و دفاع روی تور تلاش کردیم عقب افتادگی را جبران کنیم. امروز روسیه خوب بازی کرد و آنها تاکتیک بالایی دارند بنا براین می دانستیم اگر عقب بیافتیم، جبران سخت است. به هرحال این بازی تمام شده است و امیدوارم از تجربه آن برای بازی با ایتالیا استقاده کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره تیم ایتالیا و مسابقه روز چهارشنبه اظهار داشت: ایتالیا تیم خوبی است و تجربه زیادی در بازی های بین المللی دارد اگر صد در صد توان خود را ارایه کنیم و ایتالیا تخت فشار قرار بگیرد شاید نتواند بازی همیشگی خود را  به نمایش بگذارد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت. امیدوارم این بازی " بازی سال ایران " باشد.
لوزانو درباره تغییراتی که در ترکیب ایران در فواصل بازی داشت، تصریح کرد: ما احتیاج داریم از افراد دیگری هم استفاده کنیم تا یک سری از بچه ها در شرایط بازی قرار بگیرند. تیم ما دوازده نفره است و ما باید از دیگر بازیکنان هم استفاده کنیم و ببینیم کدام یک می توانند کمک کنند. ممکن است افرادی که در شرایط المپیک نیستند این موضوع را درک نکنند.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.