با تحویل 4 هزار خودرو برای جابجایی مسئولین، ورزشکاران و تماشاگران؛ BMWهم با قرارداد 67 میلیون دلاری به جمع حامیان مالی المپیک لندن پیوست

با تحویل 4 هزار خودرو برای جابجایی مسئولین، ورزشکاران و تماشاگران؛ BMWهم با قرارداد 67 میلیون دلاری به جمع حامیان مالی المپیک لندن پیوست
شرکت BMW به عنوان اسپانسر یا حامی مالی المپیک تابستانی 2012 با کمیته برگزاری این بازیها قرار داد بست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، به رغم مشکلات مالی موجود در اقتصاد جهان مسئولان برگزاری بازیهای المپیک تابستانی لندن و زمستانی ونکور در صددند بخش قابل توجهی از هزینه کرد خود را از طریق اسپانسرهای معتبر بین المللی تامین کنند.
 به همین منظور در تازه ترین قرار داد بین مسئولان برگزاری بازیهای المپیک لندن و کارخانه بزرگ خودرو سازی آلمانی شرکت BMW مقرر شد تا 67 میلیون دلار  بصورت نقدی ویا خدمات به آنها ارائه دهد.
برگزار کنندگان المپیک لندن 2012 اظهار داشتند که مقرر شده است این شرکت 4 هزار وسیله نقلیه مختلف برای حمل و نقل مقامات و مسئولین، ورزشکاران ،مدعوین و سایرین در اختیار کمیته برگزاری بازیها قرار دهد.
کارخانه بزرگ خودرو سازی " بی. ام . و "(BMW)  در واقع هفتمین حامی مالی با سطح  بالا و در مجموع بیست و چهارمی اسپانسر بازیهای المپیک تابستانی  2012 لندن  می باشد.
 

۲۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.