سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ شهنازی: والیبال ایران حقانیت خود را در المپیک ثابت کرد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛  شهنازی: والیبال ایران حقانیت خود را در المپیک ثابت کرد
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: به رغم اینکه تیم های شرکت کننده در بازی های المپیک با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ جهانی در المپیک شرکت کردند، اما والیبال ایران توانایی و حقانیت خود را با صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک ثابت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل ازسایت فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال با برنامه ریزی اصولی و چندین ساله، رویای این رشته ورزشی ایران را محقق کرد که جای تشکر و قدردانی از تمامی مربیان فعلی و قبلی، بازیکنان و خانواده بزرگ والیبال که همیشه حامی تیم ملی بودند، دارد.

وی با بیان اینکه من سالها در کنار تیم ملی والیبال شاهد تلاش بازیکنان برای رسیدن به این هدف بودم، افزود: صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک کار بزرگی است و امیدوارم تیم ایران در مرحله پلی آف نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران درباره مسابقه با روسیه در آخرین دیدار دور مقدماتی المپیک تصریح کرد: دیدار با روسیه متفاوت خواهد بود اما ملی پوشان والیبال ایران توانایی شکست این تیم را نیز دارند. امیدوارم با پیروزی مقابل روس ها جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند تا در مرحله یک چهارم نهایی شرایط بهتری برای خود مهیا کنند.

شهنازی گفت: تیم ملی والیبال ایران در مرحله پلی اف نسبت به دور مقدماتی نیز عملکرد بهتری خواهد داشت اما حریفان نیز سخت می شوند. امیدوارم نتیجه عملکرد تیم ایران در این مرحله شگفتی دیگری برای والیبال کشور رقم بزند.


۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.