سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ محمد حسن محبی: کسب مدال طلای المپیک سخت است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ محمد حسن محبی: کسب مدال طلای المپیک سخت است
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با سخت ارزیابی کردن مسابقات المپیک به خصوص در رشته کشتی گفت: به دلیل سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط کشورهای مختلف و بالا بودن کیفیت رقابت ها، کسب مدال طلا در این مسابقات کار بسیار سختی است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران ، در خصوص رقابت های کشتی المپیک اظهار داشت: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران کار بسیار دشواری را پیش رو دارند اما با این وجود فکر می کنم هر کدام از این تیم ها بتوانند سه تا چهار مدال کسب کنند.
وی افزود: در سال های اخیر تیم های کشتی روسیه، آمریکا، آذربایجان و حتی ارمنستان و ازبکستان توجه بسیار خوبی به کشتی داشته اند و کشتی گیران آن ها اصلی ترین رقبای نمایندگان ما در المپیک به حساب می آیند.
محبی یادآور شد: المپیک اوج مسابقات برای هر ورزشکاری است و کشتی گیران کشورهای یاد شده از یکی دو سال قبل خود را برای حضور در این آوردگاه مهم آماده کرده اند و هیچ کشتی گیری از پیش برنده یا بازنده نیست.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد که ایران را به مقام قهرمانی رقابت های 2002 جهان رساند، با بیان این مطلب که در بین آزادکاران کشور، سه تا چهار نفر آن ها شانس کسب مدال دارند، در خصوص رضا یزدانی و حسن رحیمی دو کشتی گیر مطرح اعزامی گفت: هردوی آن ها شانس تصاحب مدال دارند اما یزدانی کارش بسیار مشکل تر است چرا که در وزن وی چهار- پنج کشتی گیر قبراق و آماده حضور دارند ولی رحیمی راحت تر می تواند مدال بگیرد.
وی همچنین در خصوص عملکرد حمید سوریان که روز گذشته از رقابت ها کنار رفت، گفت: به نظر من اعزام سوریان به المپیک کار اشتباهی بود، چرا که از همان ابتدای مسابقات انتخابی مشخص بود که وی دیگر توان حضور در بزرگ ترین و مهم ترین آوردگاه ورزشی جهان را ندارد.
محبی در پایان گفت: سوریان در حالی سهمیه المپیک را کسب کرد که پیش از آن 14- 15 نفر اول وزن 59 کیلوگرم پیش از آن مجوز حضور در این رقابت ها را بدست آورده بودند و سوریان در 2 دور اول رقابت های انتخابی از این مهم بازمانده بود و در دور سوم هم دیگر رقیب مهمی باقی نمانده بود.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.