سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بولت: چشم به قهرمانی دوخته ام

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بولت: چشم به قهرمانی دوخته ام
سریع‌ترین مرد جهان پس از صعود به مرحله نیمه نهایی دوی ۱۰۰ متر المپیک ۲۰۱۶، تأکید کرد که چشم به کسب سومین مدال طلای المپیکی خود در این ماده دارد

به‌ گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، اوسین بولت پس از صعود از مرحله اول دوی 100 متر المپیک ریو و راهیابی به مرحله نیمه نهایی با ثبت زمان 10 ثانیه و هفت صدم ثانیه درباره عملکردش گفت: راضی‌ هستم وخوشحالم که همچنان می‌توانم به رقابتم ادامه دهم. قطعاً این بهترین عملکردی نبود که می‌توانستم ارائه کنم.

وی افزود: احساس می‌کنم کمی ضعف داشتم و کمی آهسته بودم. البته فکر می‌کنم که دلیلش برگزاری مسابقه در صبح بود، چون من به مسابقه دادن در این زمان از روز عادت ندارم. امیدوارم دفعه بعد بهتر بدوم.

بولت در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند سومین مدال طلایش در دوی 100 متر المپیک را هم ببرد، گفت:هدف من همیشه قهرمانی بوده است. به‌همین دلیل هم الان اینجا هستم و این همان ذهنیتی است که هنگام ورود به پیست دارم. همیشه با تمام تمرکزم سعی کرده‌ام بهترین عملکردم را ارائه کنم. به‌همین دلیل در مرحله نیمه نهایی انتظارعملکردی بهتر را از خود دارم.

دونده جامائیکایی که رکورد 9 ثانیه و 57 ثانیه‌اش در دوی 100 متر المپیک پکن هنوز شکسته نشده است، درباره انتظاراتی که در مرحله نیمه نهایی این دو در المپیک 2016 از رقبایش دارد، گفت: رقابت هیجان‌انگیزی در این مرحله خواهیم داشت. بسیاری از این دوندگان سرعت بسیار بالایی دارند.

مطمئناً تست سختی است و برای بسیاری از مردمی که در خانه مسابقات را تماشا می‌کنند، جذاب است. رقابت حساسی است و این همان چیزی است که من می‌خواهم، چون شما را برای ارائه بهترین عملکردتان در فینال بیشتر ترغیب می‌کند.

بولت در پایان به طرفدارانش اطمینان دارد که مصدومیت پایش کاملاً برطرف شده است و هیچ مشکلی برای دویدن ندارد. او اظهار داشت: وضع پایم خوب است. خودتان می‌توانید آن را ببینید!

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.