سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ انوشیروانی: خوشحالم وزنه برداری با مدال طلا شروع کرد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ انوشیروانی: خوشحالم وزنه برداری با مدال طلا شروع کرد
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در این 4 ماه خیلی زجر کشیدم و خوشحالم که وزنه‌برداری کار را با مدال طلا شروع کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، سجاد انوشیروانی پس از قهرمانی سهراب مرادی در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ریو بیان کرد: برای سهراب مرادی که توانست اولین مدال المپیک خود را بگیرد، خوشحالم. همچنین برای کاروان ایران.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است در این المپیک جا پای محمد بنا بگذارد، افزود: من خاک پای محمد بنا هستم و هر چه طلا بگیریم به نفع کاروان ایران است. در این 4 ماه خیلی زجر کشیدم و خوشحالم که کار تیم وزنه برداری با مدال طلا شروع شد.

انوشیروانی درباره قهرمانی کیانوش رستمی در المپیک نیز گفت: من خیلی خوشحال شدم که کیانوش رستمی هم توانست طلا بگیرد. او دوست و رفیق عزیز من است و در همین سالن به او قهرمانی‌اش را تبریک گفتم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که می خواهد رکورد بنا در المپیک ٢٠١٢ را تکرار کند یا بشکند، اظهار داشت: بنا استاد من است و از او راهنمایی می گیرم. دست بنا را می بوسم. دو سه شب است که با هم صحبت می کنیم و او به من خیلی روحیه داده است. از او ممنونم و آرزو می کنم در هر ٦ وزن تیم کشتی فرنگی طلا بگیرد. چرا که این افتخار به نام ایران و مردم ایران ثبت می شود.

وی درباره احساسش از اینکه تیمش اولین مدال طلا را با سرمربیگری او به دست آورده، گفت: خدا را شاهد می گیرم در ٤ ماهی که به عنوان سرمربی مشغول فعالیت شدم تمام تلاشم را کردم که اجازه ندهم تیم وارد حاشیه شود و از نظر روحی و روانی به هم بریزد. خدا را شکر می کنم که کارمان در ٤ ماه گذشته رو به جلو بود و توانستیم بچه ها را از نظر روحی و جسمانی به شرایط مناسب برسانیم. خیلی خوشحالم که اولین مدال با سرمربیگری من به دست آمد و هر چند در دوران ورزشی خودم نقره گرفتم. خوشحالم که این بار طلا گرفتیم.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این حرف مدال کیانوش را حساب نکرده اید؟ عنوان کرد: خدا شاهد است وقتی کیانوش طلا گرفت با تمام وجود خوشحالی کردم. کیانوش دوست و عزیز من است و خیلی دوستش دارم. او یک سرمایه بزرگ برای ورزش ایران است. به رستمی و خانواده او و مردم ایران تبریک می گویم. به کیانوش هم تبریک گفتم چرا که او قهرمان و دلاور است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشته به عنوان ورزشکار حضور در ریو را تجربه کند؟ یادآور شد: روز اولی که برای تماشای مسابقات وزنه برداری به سالن آمدم، حسرت خوردم که میتوانستم در این المپیک شرکت کنم اما قسمت این بود به عنوان مربی در المپیک حاضر شوم.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.