سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ تبلیع دین مبین اسلام در دهکده بازی های المپیک

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ تبلیع دین مبین اسلام در دهکده بازی های المپیک
توسط گروهی از مسلمانان برزیل در دهکده بازی های المپیک دین مبین اسلام تبلیغ و ترویج داده می شود.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و  به نقل از  " گلوبو " تعدادی از زنان و مردان مسلمان برزیلی هر روز مقابل درب ورودی دهکده بازی های المپیک ریو به تبلیغ دین اسلام مشغولند و با تشریح احکام اسلامی و پاسخ به سوالات مراجعه کنندگان، آنان را دعوت به تشرف به دین مبین اسلام می کنند.

 " جمیله دلیما یمی " یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده  است. او با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان و دعوت آنان به این دین رحمانی دارد.

این زن مسلمان برزیلی در طول برگزاری بازی های المپیک به همراه دوستان مسلمان خود با اهدای بروشورهایی در معرفی و تشریح دستورات و نگاه دین اسلام درمورد مسایل مختلف از جمله زن، به سوالات مردم پاسخ می دهیم و سعی می کنیم، ابهامات آنان را رفع کنیم.

 دیدگاه اسلام در مورد مسیحیت، معرفی قرآن، معرفی مراکز اسلامی برزیل از جمله موضوعات بروشورهای تبلیغاتی جمیله دلیما است که به همراه دوستان خود در بین مردم و مراجعه کنندگان توزیع می شود. 

این بانوی مسلمان برزیلی توضیح درمورد غذای حلال و حرام را از مهم ترین سوالات مراجعه کنندگان عنوان کرد که با دقت و حوصله خاصی به آن پاسخ داده می شود.

دلیما کمبود گوشت حلال را یکی از مشکلات عمده مسلمانان برزیل عنوان کرد و از کشورهای مسلمان خواست برای رفع این مشکل به مسلمانان برزیلی کمک کنند.

به گفته این زن مسلمان برزیلی، نزدیک به ٢ میلیون مسلمان در برزیل زندگی می کنند.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.