سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ روس ها طعمه چرب و نرم سارقان برزیلی در ریو

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ روس ها طعمه چرب و نرم سارقان برزیلی در ریو
ورزشکاران روس مال باختگان ردیف اول المپیک 2016 ریو لقب گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران به نقل از رویترز، چندین مورد سرقت از ورزشکاران روسی در بازی های المپیک ریو 2016 سبب شده تا بسیاری از رسانه ها و کاربران فضای مجازی در روسیه، پایتخت برزیل را به عنوان بدترین میزبان تاریخ این رقابت ها از نظر تامین امنیت ورزشکاران در مقابل فعالیت تبهکاران معرفی کنند.

سرقت از کاروان ورزشی روسیه در المپیک ریو 2016 همزمان با افتتاح بازی ها (15 مرداد) آغاز شد که در آغاز کار مرکز موقت ورزشکاران روسی به نام «خانه روسیه»، بخش ارزشمندی از لوازم موجود در محل دزدیده شد.

آناستازیا گریگوریوا رییس خانه روسیه در ریو در این رابطه اعلام کرد که سه لپ تاپ و یک دوربین در جریان عملیات دزدان هنگام گشایش رسمی این مرکز به سرقت رفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم خانه روسیه میزبان میهمانان زیادی باشد که برای تبریک به قهرمانان روسی می آیند، از توجه بیشتر برای جلوگیری از تکرار دزدی خبر داد.

 اما باز هم پس از این واقعه، چند ورزشکار دیگر روس در ریو هدف زورگیری قرار گرفتند که تازه ترین آن روز چهارشنبه رخ داد و دو سارق تمام پول های یک شناگر روس را به سرقت بردند.

 به گزارش رسانه های روسی، یوگنی کوروتیشکین که در حال رفتن به یکی از رستوران های ریو بود و هدف تهدید خیابانی دو سارق مسلح قرار گرفت، به عنوان بهترین چاره در مقابل سارقان سکوت کرد تا آسیب نبیند.

وی در صفحه شخصی  خود نوشت: سرقت از من هنگفت نبود اما لحظات نگران کننده ای را سپری کردم، زیرا سارقان مسلح بودند و خطر وقوع هر رویدادی نیز ممکن بود.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.