سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیانوش رستمی: با حمایت مردم ایران طلا گرفتم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیانوش رستمی: با حمایت مردم ایران طلا گرفتم
قهرمان المپیک در رشته وزنه‎بردرای گفت:‌ مردم ایران نشان دادند هنوز به وطن خود عرق دارند و عاشقانه نمایندگان ورزش کشور خود را تشویق می‎کنند. اگر غیر از این بود و این حمایت‎ها را نداشتم، نمی‎توانستم مدال طلا را بگیرم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلای المپیک 2016 ریو اظهار داشت: خدا را شکر می‎کنم که توانستم با شکستن رکورد جهان و المپیک مدال طلای بازی‎های المپیک 2016 ریو را کسب کنم. در چند ماه گذشته به تنهایی تمرین کردم تا برای المپیک آماده شوم و از این بابت خدا را شکر می‎کنم که کمک کرد به هدفم برسم.
وی با اشاره به حضور تماشاگران ایرانی در سالن ادامه داد: وقتی وزنه‎بردار چینی می‎خواست وزنه آخر را بالای سر ببرد، برای او دعا می‎کردم چون در این صورت مدال المپیک به من می‎چسبد.
قهرمان دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو، تصریح کرد: اگر چیزی قسمت باشد به دست می‎آید و اگر نباشد هم به دست نمی‎آید.
رستمی با اشاره به رقیب چینی‎ خود که در بازی‎های آسیایی اینچئون طلا را چنگ وی درآورده بود، عنوان کرد: حتما فکر می‎کردید اتفاق اینچئون تکرار می‎شود اما شاید باور نکنید، وقتی این وزنه‎بردار می‎خواست وزنه آخر را بالای سر ببرد، برای او دعا می‎کردم چون در غیر این صورت مدال المپیک به من نمی‎چسبد. به همین دلیل این مدال بیشتر به دلم می‎نشیند.
وی گفت: اگر در بازی‎های آسیایی هم اگر می‎دانستم وزنه این ورزشکار چینی باقی مانده است، مطمئنا طور دیگری عمل می‎کردم و طلا را می‎گرفتم.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.