سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نماینده دوی پیاده روی ایران: گذشتن از خط پایان برای من موفقیت است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نماینده دوی پیاده روی ایران: گذشتن از خط پایان برای من موفقیت است
حمیدرضا زورآوند گفت: همین که توانستم از خط پایان مسابقه بگذرم، خود موفقیت است چرا که در گذشته نمی توانستیم از آن عبور کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، حمیدرضا زورآوند در خصوص عملکرد خود در رقابت های دوومیدانی و در ماده پیاده روی اظهار داشت: در رقابتهای دوی پیاده روی المپیک اولین ایرانی هستم که از خط پایان گذشتم و 20 دونده المپیکی کشورهای مختلف جهان بعد از من قرار گرفتند که این برای خود یک موفقیت است چرا که در گذشته ما حتی از خط پایان هم نمی توانستیم بگذریم.

وی افزود: نهایت تلاشم را کردم و حتی بهتر از رکوردم بودم ولی با توجه به زحماتی که کشیدم انتظارم بیشتر از اینها بود و این نشان می دهد دو میدانی ما بهتر از گذشته شده و اگر حمایت ها باشد حتی می توانیم جزو ۱۰ نفر برتر باشیم.

این نماینده ی دوومیدانی ایران ادامه داد: بدنم در شرایط مسابقه نبود و حتی ترس از اوت شدن داشتم ولی امیدوارم جواب زحمات مسولین فدراسیون و حمایت های کیهانی را داده باشم. به هر حال المپیک است و رقبا با حداکثر توان در آن شرکت می کنند.

زورآوند گفت: من هم با تمام توانم مسابقه دادم تا حداقل از خط پایان بگذرم و در مسابقه امروز می بینید که ۲۰ نفر بعد از من قرار گرفتند. امیدوارم در مسابقات بین المللی بعدی بهتر ظاهر شوم.


۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.