سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ احسان حدادی: کمر درد مانع کارم شد، شرمنده هاشمی شدم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ احسان حدادی: کمر درد مانع کارم شد، شرمنده هاشمی شدم
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن بعد از ناکامی در ریو گفت: مدت ها مصدومیت اذیتم می‌کرد و فقط امروز درد نداشتم که فکر می‌کنم همین باعث شد نتوانم خوب پرتاب کنم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران،‌ احسان حدادی بعد از ناکامی در المپیک 2016 ریو و عدم صعود به فینال این بازی‌ها گفت: همه چیز در این مدت مهیا  و همه چیز عالی بود. تمرینات و امکانات عالی بود. 

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز اولین روزی بود که مصدومیتم اذیت نمی‌کرد. دکتر نوروزی و همکاران او تلاش خود را کردند که این اتفاق رخ داد و به نظرم همین که درد نداشتم باعث شد خوب نتوانم پرتاب کنم.

دارنده مدال نقره المپیک لندن چنین گفت: کسی که ماه‌ها با درد تمرین می کند وقتی روزی درد ندارد می‌ترسد که مبادا مصدومیت او را دوباره اذیت کند. امروز هارتینگ (قهرمان المپیک لندن) هم صعود نکرد. در رشته ما مصدومیت خیلی تاثیر دارد و من هرکاری که باید می‌کردم را انجام دادم و هفته ای سه بار و هربار 65 آمپول می‌زدم و درد می‌کشیدم و گریه می‌کردم.

حدادی درباره نتایج ضعیف خود گفت: دوسال است که نتیجه ضعیف می‌گیرم. بازی‌های آسیایی هم نتیجه ام ضعیف بود ولی ان شاءالله قول می‌دهم که اول مصدومیتم را درست کنم چرا که این مصدومیت زانو باعث شده بود ماه‌ها حتی نتوانم راه بروم. این ها بهانه نیست چرا که امروز ضعیف‌ترین نتیجه را گرفتم و خیلی بد بودم و باید بهتر از این عمل می‌کردم.

وی درباره حضور در المپیک 2020 توکیو گفت: امیدوارم ولی این المپیک باید خوب پرتاب می‌کردم و انتظار داشتم که 63 متر پرتاب می‌کردم و به فینال می‌آمدم. من شرمنده هیچ کسی نیستم چرا که تمام تلاشم را انجام دادم. درد کشیدم و خیلی خوب هم درد کشیدم و به نظرم در المپیک هیچ ورزشکاری به اندازه من به خاطر مصدومیت درد نکشیده است.

حدادی در ادامه افزود: فقط می گویم که ببخشید و از مردم که انرژی خوبی به من دادند تشکر می‌کنم. از همه آنهایی که با مدال من در لندن خوشحال شدند معذرت می‌خواهم و با آن هایی که با مدال من در لندن ناراحت شدند کاری ندارم. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. از جمله افرادی که واقعا شرمنده او هستم کیومرث هاشمی است. او گفت "هر چیزی که می‌خواهی بگو و همه چیز هم خوب بود" . " رییس فدراسیون هم گفت تا المپیک تو را حمایت می‌کنیم."

او با بیان این که از " خود " راضی نیست، گفت: من برای چه باید از خودم راضی باشم؟ من فکر می‌کنم بدترین نتیجه کاروان را گرفتم.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا به فینال المپیک فکر می‌کرد یا خیر گفت: بله صد درصد فکر می‌کردم. اگر امید نداشتم هیچ گاه به المپیک ریو نمی‌آمدم تا خودم را ضایع کنم.

حدادی در پایان گفت: برای من اصلا خوب نیست که به دایموند لیگ دعوت نمی‌شوم و این خیلی سنگین است. قطعا برای هارتینگ هم سخت است چرا که دیگر اسپانسرها سمت ما نمی‌آیند. تمام تلاشم را می‌کنم با نتیجه خوب باز هم به لیگ الماس برسم. ابتدا باید چهارمین مدالم در بازی‌های آسیایی را بگیرم و بعد هم المپیک 2020 توکیو.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.