سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهداد سلیمی: امیدوارم اتفاقی زیبایی را در المپیک رقم بزنم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهداد سلیمی: امیدوارم اتفاقی زیبایی را در المپیک رقم بزنم
بهداد سلیمی گفت: ان‌شاءالله اتفاقات مثبت و قشنگی رخ می‌دهد. خیلی امیدوارم که بتوانم اتفاقی زیبا را رقم بزنم و خاطره خوبی را برای هموطنان عزیزم ثبت کنم. ان‌شاءالله مردم عزیزمان هم دعا کنند که بتوانم نتیجه این همه تلاش و زحمتی را که کشیده‌ام، ببینم.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، وزنه‌بردار فوق‌سنگین المپیکی ایران گفت: حس من در دهکده، حس خوبی است. به‌نظرم کمبود امکانات اصلاً مهم نیست. اگر کسی هدف داشته باشد، تمام سختی‌ها را به جان می‌خرد. کیفیت اتاق‌ها و مسائل دیگر برای من اهمیتی ندارد. مهم، هدفم است که ان‌شاءالله بتوانم به آن برسم.
سلیمی درباره این مطلب که آیا بعد مسافت ایران تا برزیل و اختلاف ساعت، او را اذیت کرده یا خیر، تصریح کرد: ما سعی کردیم وضعیت خواب‌ خود را از تهران با ساعت برزیل، تنظیم کنیم. تمرینات سه روز پایانی خود را در تهران از ساعت 1:30 بامداد تا 4 صبح برگزار کردیم و برنامه‌های غذایی خود را با برزیل تطبیق دادیم تا در ریو اذیت نشویم. خدا را شکر شب گذشته توانستیم خوب بخوابیم، چون ساعت‌ خود را از تهران تنظیم کردیم و آمدیم.
وی درباره همسفر شدن با دو داعشی در سفر به محل برگزاری بازی‌های المپیک 2016 گفت: بعد از این که پرواز ما در سائوپائولو نشست، نزدیک به 10 پلیس امنیتی برزیل با یکسری دستگاه‌های مخصوص وارد هواپیما شدند. پلیس‌ها دو نفری را که به داعشی‌ها شباهت داشتند، دستگیر و آن ها را با دستبند همراه با وسایل‌ مربوطه از داخل هواپیما خارج کردند. دیگر خبر ندارم چه اتفاقی رخ داد اما مردمی که در هواپیما بودند خیلی وحشت‌زده شدند. جو خیلی بدی بود. وقتی به محض ورود به برزیل با چنین صحنه‌ای مواجه می‌شوی، جو بدی ایجاد می‌شود.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.