سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سهراب مرادی : نباید توقعات بیشتر از توانم باشد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سهراب مرادی : نباید توقعات بیشتر از توانم باشد
ملی پوش دسته 94 کیلوگرم ایران گفت: بعد از مدت ها دوری از میادین بین المللی المپیک 2016 ریو نخستین میدان بزرگی است که در آن روی تخته می روم. بنابراین این که توقعات از من برای کسب مدال بیشتر از توانم باشد اصلاً کار حرفه ای نخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های المپیک 2016 ریو در خصوص این که برخی از رسانه ها با بالا بردن سطح توقع عمومی باعث افزایش استرس پیش از مسابقه برای ورزشکار می شوند، در این مورد تاکید کرد: مسلم است بیش از آنچه که در توانم است هیچ انتظاری از خودم ندارم چون بعد از 4 سال پای به میدان بزرگی همچون المپیک گذاشته ام و به درستی می دانم که المپیک سخت ترین و پر استرس ترین رویداد ورزشی دنیاست. همه ورزشکاران برای کسب مدال تمام تلاش خود را می کنند از این رو اصلاً نمی دانم در روز مسابقه روی تخته چه اتفاقی خواهد افتاد.
وی ادامه داد: رقابت سخت و نفسگیری را با حریفان قدرتمند خود در دسته 94 کیلوگرم دارم.همه رقیبانم قهرمان المپیک و جهان هستند. تمام تلاشم در المپیک این هست که وظیفه خود را به خوبی انجام دهم و پایین تر از توانم عمل نکنم. بازی های المپیک است و ممکن هر اتفاقی در آنجا رخ دهد.
مرادی در خصوص قرار گرفتن در صدر استارت لیست رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو خاطرنشان کرد: جای داشتن در صدر استارت لیست رقابت های وزنه برداری اصلاً نشان دهنده این نیست که وزنه بردار صدر نشین در جدول رکورد ورودی، قهرمان آن مسابقات شود. رقابت بر روی تخته همه چیز را مشخص می کند.
وزنه بردار دسته 94 در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از رقابت در این وزن گفت:  انتظار بالای از خودم ندارم. بعد از مسابقات گزینشی المپیک 2016 ریو، در کلمبیا خیلی بدنم تحلیل رفت و هنوز هم به اوج آمادگی مطلوب نرسیده ام. چون مسیر سختی را برای رسیدن به المپیک طی کردم.
مرادی در پایان در خصوص آخرین شرایط بدنی خود خاطر نشان کرد: کمی از ناحیه کتف احساس درد می کنم. امیدوارم تا روز مسابقه درد برطرف شود و مرا را برای مسابقه اذیت نکند.
لازم به ذکر است؛ سهراب مرادی به همراه علی هاشمی، یکشنبه راس ساعت 2:30 بامداد روز یکشنبه 24 مرداد در رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو دسته 94 کیلوگرم به روی تخته می روند.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.