هفتمین نشست کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا در گوانگجو برگزار شد

هفتمین نشست کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا در گوانگجو برگزار شد
هفتمین نشست کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا به منظور حضور در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی در گوانگجو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ یانگ شوآن قائم مقام وزیر اداره کل ورزش چین و شو رویی شنگ معاون دبیر کل بازی های آسیایی گوانگجو و قائم مقام شهردار گوانگجو و همچنین مسئولان کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2010 در نشست اعضای کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا حضور داشتند.
بر اساس این گزارش؛ در این نشست، گیو شیانگ قائم مقام دبیر کل کمیته برگزاری بازی های آسیایی در خصوص آخرین پیشرفت های صورت گرفته در امور آماده سازی بازی های آسیایی 2010 گزارشی ارائه کرد.
 در این نشست، مسئولین بخش های مربوط به کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2010 گوانگجو نیز در زمینه برگزاری مسابقات، ساخت پایگاه های اسکان، رستوران، حمل و نقل، پخش رادیو تلویزیونی و خدمات رسانه های خبری، فن آوری، اطلاعات، بازاریابی، فروش بلیت ها و داوطلبین گزارشی ارائه کردند. 

شایان ذکر است در حاشیه این نشست سمینار سه روزه سرپرستان کاروان شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگجو 2010 نیز برگزار شد که در آن یانگ شوان نایب رئیس کمیته برگزاری این دوره از بازیها و قائم مقام وزیر ورزش چین ضمن تشکر از پیشنهادات و نظریه های نمایندگان 45 کمیته ملی المپیک اظهار داشت از کلیه موارد مطرح شده در این سمینار برای بهبود روند آماده سازی بازیها استفاده خواهیم کرد.

برگزاری این سمینار در کمک به شناخت نیاز ها بسیار مناسب بود.
نائب رئیس کمیته برگزاری این دوره از بازیها در این سمینار اظهار داشت که جنبش المپیک در آسیا بسیار پیشرفت کرده است که عملکرد ورزشکاران آسیایی در بازیهای المیپک پکن 2008 نشانگر این امر می باشد.

 

 

 

۲۳ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.