سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ باقرزاده:مسئولان جهانی شمشیربازی از نمایش عابدینی تعجب کردند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ باقرزاده:مسئولان جهانی شمشیربازی از نمایش عابدینی تعجب کردند
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید براینکه عملکرد «مجتبی عابدینی» در بازی های المپیک 2016 در روز تولدش بی نظیر بده است، گفت: مسوولان فدراسیون جهانی از نمایش شمشیرباز شایسته ایران در تعجب هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، «فضل الله باقرزاده» تصریح کرد: اکثر کشورهای صاحب ورزش دنیا در این رشته پرمدال، سرمایه گذاری عظیمی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان نامدار جهان در المپیک 2016 حضور دارند، ادامه داد: همه به این فکر می کنند که چه اتفاقی در شمشیربازی ایران رخ داده که عابدینی به نیمه نهایی رسیده است، با این حال این جوان ایران شایستگی بهترین سکو را دارد.

باقرزاده با تصریح اینکه برنامه ریزی و تلاش در فدراسیون شمشیربازی سالهاست که آغاز شده است، ادامه داد: در بازی های آسیایی اینچئون مدال باارزشی کسب کردیم و سه ماه قبل در همین سالن ریودوژانیرو، تیم ایران با هدایت پیمان فخری به مقام چهارمی جهان رسید.

وی در تمجید از عملکرد عابدینی که حریفان مطرحی را مغلوب کرده است، افزود: او در روز تولدش عملکرد بی نظیری داشت و تا هیمنجا نیز برای ما قهرمان است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید براینکه مدال آوری در شمشیربازی بسیار دشوار است، بیان کرد: مجتبی عابدینی رسالت خود را به خوبی انجام داد.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.