سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اصغر رحیمی: برای پاکدامن و عابدینی شانس مدال قائل هستیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛  اصغر رحیمی: برای پاکدامن و عابدینی شانس مدال قائل هستیم
سرپرست کاروان المپیکی ایران گفت: امروز شمشیربازان مسابقات خود را آغاز می‌کنند و برای پاکدامن و عابدینی شانس مدال قائل هستیم و امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، اصغر رحیمی اظهار داشت: امروز شمشیربازان مسابقات خود را آغاز می‌کنند و برای پاکدامن و عابدینی شانس مدال قائل هستیم و امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشند.
وی در ادامه افزود:روز جمعه کیانوش رستمی به عنوان اولین وزنه‌بردار ایران کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم چراغ مدال طلای ایران را روشن کند.
سرپرست کاروان ایران در خصوص عملکرد ورزشکاران در روزهای نخست گفت: عدم کسب مدال در روزهای نخست قابل پیش‌بینی بود. برخی از ورزشکاران مانند روزبهانی و الهه احمدی که روی آنها حساب کرده بودیم با نتایج نزدیک و مویی شکست خوردند و به کار خود پایان دادند.
وی تاکید کرد:  پس از گذشت 4 روز از المپیک بخشی از ورزشکاران بعد از پایان کار خود در المپیک به ایران بازگشته‌اند که شامل بوکس و تنیس روی میز است. آریا نسیمی‌شاد، نماینده شنا ایران هم امروز برزیل را ترک می‌کند. کشتی آزاد و فرنگی و وزنه‌برداری نیز وارد دهکده شده‌اند و تیم تکواندو نیز فردا به وقت ریو وارد برزیل می‌شود.
رحیمی در خصوص عملکرد والیبال گفت: والیبالیست‌ها در بازی نخست مقابل آرژانتین در حد انتظار نبودند اما دیشب برابر لهستان پایاپای پیش آمدند و باخت حق این تیم نبود. امیدوارم والیبال در ادامه راه به پیروزی‌های خوبی دست یابد.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.