سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛چایچی: از عملکرد میزبانی در تایم تریل راضی ام

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛چایچی: از عملکرد میزبانی در تایم تریل راضی ام
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: حضور تنها ٢ ورزشکار آسیایی در ماده تایم تریل انفرادی المپیک نشان دهنده جایگاه این رشته در آسیاست و باید توقعات عادلانه باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، مصطفی چایچی بعد از اتمام مسابقه قادر میزبانی در تایم تریل انفرادی بازیهای المپیک ٢٠١٦ ریو اظهار داشت: میزبانی در این پیست بسیار سخت و در این شرایط آب و هوایی انصافا عملکرد قابل قبولی داشت و از او راضی ام.

وی ادامه داد: برترینهای دنیای دوچرخه سواری به خصوص در این ماده از کشورهای اروپایی هستند که با امکانات خوب، حضور در لیگهای معتبر و قراردادهای نجومی اختلاف بسیار فاحشی با ورزشکاران آسیا و ایران دارند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران تصریح کرد: در این مسابقه از بین حدود ٤٠ نفری که رکاب زدند، فقط میزبانی و یک حریف قزاق آسیایی بودند که توانستند مسابقه را در تایم مجاز به پایان برسانند. حضور در این میدان بزرگ و در جمع برترینهای دنیا خود برای دوچرخه سواری ایران افتخار است. این بدان معناست که میزبانی در بین تعداد بالای ورزشکاران حرفه ای این رشته جزو ٤٠ نفر برتر دنیاست.

وی نتیجه میزبانی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: او ضمن اتمام مسابقه توانست ٣ نفر را پشت سر بگذارد که به نظر من کار بسیار ایده آلی بود.

چایچی در پایان افزود: دوچرخه سواری جزو رشته هایی است که استعداد و پشتوانه خوبی دارد و با حمایت مسئولین می تواند با برنامه ریزی میان مدت در آینده نمایندگان بیشتری در المپیک و حتی با توجه بیشتر نیم نگاهی به کسب موفقیت و مدال داشته باشد.

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.