قدرت نمایی کاراته کاران جوان با 3 مدال طلا در مراکش

قدرت نمایی کاراته کاران جوان با 3 مدال طلا در مراکش
هر در روز نخست مسابقات کاراته جوانان و امید جهان مدالی برای کشورمان نداشت ولی دردومین روز ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و امید جهان، با موفقیت تیم ایران همراه بود.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در روز دوم این رقابت ها و دروزن 55- کیلوگرم امیر حسین‌پور از ایران بعد از یک دور استراحت نمایندگانی از چین،بوسنی،مصر،برزیل و انگلیس را برد و طلا گرفت .

همچنین بهمن عسگری کاراته‌کار وزن 68- کیلوگرم ایران هم پس از استراحت در  دور اول توانست نماینده لیتوانی را با نتیجه 3 بر صفر پشت سر بگذارد سپس بر حریفان سویس،استرالیا ،کروات ،مصر و فرانسه غلبه کرد و دومین نشان طلا را کسب کرد.

در وزن 76- کیلوگرم علی فداکار بعد از شکست 5 بر صفر نماینده اسکاتلند توانست با همین نتیجه حریف آمریکایی خود را مغلوب کند. او در دور سوم با نتیجه یک بر صفر از سد نماینده ونزویلایی گذشت و با غلبه بر حریف مصری و مراکشی خود گام به دور نهایی گذاشت تا با غلبه بر نماینده فرانسوی (با نتیجه 2 بر یک) به سومین مدال طلای ایران دست یابد.

در بخش کاتای انفرادی جوانان مهران قربانعلی پور که در دور اول استراحت داشت در دومین دور به مصاف نماینده ای از آمریکا رفت تا پس از شکسن از حرف خود و با توجه به شکست نماینده آمریکا مقابل حریف مصری، از دور رقابتهاحذف شود.
ب

۲۳ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.