سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ فرزان عاشورزاده: هدفم سکوی المپیک است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ فرزان عاشورزاده: هدفم سکوی المپیک است
تکواندوکار المپیکی ایران گفت: مدت‌هاست که در اردو بودیم و تمرینات سخت و فشرده داشتیم تا به این امید که در بزرگ ترین مسابقات ورزشی جهان بر روی سکو برویم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تکواندو فرزان عاشورزاده درباره آخرین شرایط خود قبل از اعزام به ریو گفت: آخرین روزهای تمرینی را هم پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه همه تکواندوکاران در وضعیت خوبی به سر می‌برند و ما تنها بر روی تمرینات‌مان تمرکز می‌‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی ادامه داد: مدت‌هاست که در اردو بوده‌ایم و همه سختی‌های تمرین و دوری از خانواده را تحمل کرده‌ایم اما انگیزه کسب مدال المپیک ما را خسته و بی انگیزه نکرده است. امیدوارم با برنامه ریزی کادر فنی و تمرینات سختی که داشتیم در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.
دارنده مدال طلای جهان در مورد حریفان خود در المپیک عنوان کرد: شناخت خوبی از رقبایم دارم. فیلم بازی حریفان را دیدم و به تکنیک‌های آنها آشنایی دارم. قرعه در المپیک طوری برنامه ریزی شده است که من اولین نفری هستم که به میدان می‌روم. تمام تلاشم این است که عملکرد قابل قبولی داشته باشم و به بقیه تکواندوکاران هم انگیزه بدهم.
ملی‌پوش المپیکی تکواندوی ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد ابتدایی حضور خود در تیم ملی تکواندو، عده‌ای معتقدند در برخی مسابقات افت داشته است، گفت: هر ورزشکاری در هر رشته‌ای زمانی در اوج است و گاهی هم دچار افت می‌شود. افت من به گونه‌ای نبوده که از ادامه کار باز بمانم. شاید در یک مقطع زمانی نیاز به این افت داشتم اما خوشبختانه با راهنمایی کادر فنی وضعیت تمرینی‌ام بهتر شد و هم اکنون در بهترین دوران ورزشی ام قرار دارم.
عاشورزاده همچنین در مورد رقبیان خود در المپیک گفت: در دیدار اول با رقیبی از مراکش بازی می‌کنم و در دور بعد با برنده حریفان اسپانیا و چین بازی می کنم. شرایط خوب است و خوشبختانه هیچ آسیب‌دیدگی هم ندارم و در آمادگی کامل هستم. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم و صاحب اولین مدال المپیک در زندگی ورزشکاری‌ام شوم.
تکواندوکار المپیکی ایران در پایان عنوان کرد: المپیک غیرقابل پیش بینی است. تیم ما نفرات قابل قبول و شاخصی دارد. من به عنوان اولین نماینده ایران به دنبال روشن کردن چراغ کسب مدال هستم تا به ورزشکاران دیگر انگیزه بدهم.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.