سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ آرش میراسماعیلی: محجوب توانایی خلق شگفتی را دارد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ آرش میراسماعیلی: محجوب توانایی خلق شگفتی را دارد
نایب رییس فدراسیون جودو در خصوص مبارزه جواد محجوب عنوان داشت: جواد جوانی آماده و شایسته در وزن یکصد کیلو گرم است و انشاءالله در مسابقه فرداشب او توانایی خلق یک اتفاق شیرین را برای جودو دارد و بنده به کار جواد در بازی پیش روامید زیادی دارم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل  از پایگاه خبری فدراسیون جودو و کوراش گفت: به عنوان یک جودوکار بازهم از اینجا به جواد محجوب عرض می کنم که باید برای لحظه به لحظه مبارزه خود برنامه داشته باشد و از مبارزه سعید ملایی الگو بگیرد.  باید از همان ابتدا خود را برای یک مبارزه تما م عیار آماده کند. انشالله که جواد محجوب با موفقیت خود دل همه ما را شاد کند. جواد به اعتقاد من شایسته کسب مدال است و امیدوارم خوب هدایت شود. جواد باید خود را برای یک میارزه جانانه و تمام عیار آماده کند.
وی در خصوص عملکرد ملایی اظهار داشت: سعید ملایی از بهترین جودوکاران ایران و آسیا در وزن 81 کیلو گرم است که در المپیک نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و او می تواند کمک زیادی برای مدال آوری جودوی آیران در بازیهای آسیایی و المپیک 2020 باشد.
میراسماعیلی به قهرمانی همین قهرمان روس اشاره کرد و گفت: قهرمان روس در حالی نتوانست از سعید امتیاز فنی بگیرد که بعد از اینکه از سد سعید به سختی گذشت تمام رقبایش را با امتیاز برد و در فینال نیز با ضربه فنی برنده و قهرمان المپیک شد و این مهم ارزش کار سعید را نشان می دهد.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.