سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پیام تأثیرگذار زهرا نعمتی به معلولان جهان

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پیام تأثیرگذار زهرا نعمتی به معلولان جهان
زهرا نعمتی خطاب به معلولان گفت: اجازه ندهید معلولیت بر شما غلبه کند و ورزش بهترین راهکار برای غلبه بر معلولیت است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، خبرگزاری «رویترز» پس از شکست کماندار بانوی ایرانی در مصاف با حریف روس خود نوشت: زهرا نعمتی، کماندار ایران شروعی ناموفق در بازی‌های المپیک ریو داشت اما پیشگام ایرانیان در این رشته ورزشی از پیام الهام‌ بخشی که برای ورزشکاران معلول دارد، هیجان‌زده است. نعمتی اولین مدال طلای پارالمپیکی ایران در رشته تیروکمان را در المپیک لندن به ارمغان آورد و در المپیک جاری (ریو 2016) پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه در ورزشگاه ماراکانا بود.
نعمتی پس از شکست مقابل حریف روسی خود به خبرنگاران گفت: رقابت خوبی بود. تمام تلاشم را کردم اما حریفم واقعاً خوب بود و به‌همین خاطر پیروز این رقابت شد. در حال حاضر نمی‌توانم جلوی احساساتم را بگیرم و این شاید به این خاطر است که نتوانستم بهترین عملکردم را ارائه بدهم. تفاوت من و حریفم تنها به‌خاطر استرسی بود که در این رقابت داشتم.
نعمتی که ماه آینده میلادی در بازی‌های پارالمپیک 2016 برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ خود به مصاف رقبای خود خواهد رفت، در ادامه عنوان کرد: از اینکه در بازی‌های المپیک حضور پیدا کردم، واقعاً هیجان‌زده هستم، امیدوارم همین مسئله در تمامی کسانی که معلول هستند، ایجاد انگیزه کند و از دیدن رقابت من در این بازی‌ها خوشحال شوند. پیام من به آنها این است: " اجازه ندهید معلولیت بر شما غلبه کند و ورزش بهترین راهکار برای غلبه بر معلولیت است. "
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.