سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ افتتاح نمایشگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برزیل همزمان با بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ افتتاح نمایشگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برزیل همزمان با بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶
نمایشگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران همزمان با برگزاری بازی های المپیک ٢٠١٦ ریو با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات اتاق بازرگانی ایران و برزیل، ایرانیان مقیم و علاقمندان فرهنگ و هنر ایران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته المپیک ایران ، در مراسم افتتاحیه  این نمایشگاه قانع زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره تاریخ  و تمدن غنی ایران، سرزمین ایران را مهد دانشمندان، شاعران و ادبایی همچون ابن سینا، ابوریحان بیرونی، حافظ شیرازی، خیام نیشابوری،  فردوسی و صدها تن دیگری دانست که در شکل گیری،  تحول و پیشرفت علوم و تمدن جهان نقش موثری داشته اند. 

محمد علی قانع زاده  با اشاره به برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ گفت: این بازیها این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا بتوانیم گوشه ای از زیبایی ها و هنر های ایرانی از جمله صنایع دستی ایران را امروز در معرض دید عموم قرار دهیم.

در این نمایشگاه مجموعه ای متنوع از صنایع دستی، فرش، تابلو فرش و تصاویر و اطلاعات جاذبه های گردشگری  کشورمان در معرض دید عموم قرار گرفته است. 
این نمایشگاه که به ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل تنظیم و راه اندازی شده است، از تاریخ ۱۹ مرداد لغایت دهم شهریور ماه و همزمان با بازیهای المپیک و پاراالمپیک ۲۰۱۶ دائر می باشد.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.