سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش: عملکرد بانوان المپیکی خوب بود

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش: عملکرد بانوان المپیکی خوب بود
رباب شهریان عملکرد بانوان ملی پوش المپیکی ایران را در رقابت های مختلف المپیک تابستانی 2016 ریو خوب توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، رباب شهریان در خصوص عملکرد بانوان المپیکی ایران در ریو، اظهارداشت: تا به امروز عملکرد بانوان در رشته های مختلف خوب بود و امیدواریم در ادامه شاهد عملکرد بهتر هم باشیم.

وی که در حاشیه رقابت های تیراندازی ٢٥ متر تپانچه بادی صحبت می کرد، در مورد گلنوش سبقت اللهی خاطرنشان کرد: رکوردهای سبقت اللهی نسبت به رکوردهایی که در تهران داشت، بهتر است. البته فراموش نشود که گلنوش تنها ٦ ماه است که در این رشته کار می کند و حالا در المپیک با کسانی رقابت می کند که ١٦-١٥ سال تجربه فعالیت دارند.

معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش ادامه داد: کسب مدال درالمپیک برای بانوان ایران مشکل است. در مقایسه با دیگر کشورها اعزام بانوان ایران به رقابت های برون مرزی خیلی کمتر است و همین مسئله قطعا روی چگونگی عملکرد آنها در میادین مختلف تاثیر می گذارد.

رباب شهریان گفت: البته مسیری که بانوان ورزشکار ایران در پیش گرفته اند، امیدوارکننده است. امیدوارم بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که " پیش بینی وزارت ورزش از نتیجه گیری بانوان در المپیک پیش از آغاز رسمی این بازی ها چه بود، آیا پیش بینی مدال داشتید" تاکید کرد: پیش بینی یک مدال داشتیم، به خصوص در تیراندازی به الهه احمدی خیلی امید داشتیم که او نتوانست به رغم عملکرد خوب صاحب مدال شود. احمدی طی ٦ ماه گذشته رنکینگ اول جهان را در اختیار داشت اما به هر حال اینجا المپیک است و شرایط ورزشکاران دیگر کشورها به خاطر همان مسائل اعزام های برون مرزی و البته تجهیزاتی که در اختیار دارند، به مراتب بهتر است.

معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش در مورد این که آیا برنامه ریزی برای حضور رشته های تیمی بانوان در المپیک دارید؟ گفت: در بخش بانوان فعالیت در رشته های تیمی به مراتب دیرتر از مردان آغاز شد. این در حالی است که در همین المپیک ریو یک رشته تیمی در بخش مردان داریم. در هرصورت اینکه به گونه ای پیش برویم که در رشته های تیمی بانوان هم صاحب سهمیه شویم، در برنامه است، خصوصا این که پتانسیل لازم را هم داریم. تیم فوتسال ما قهرمان آسیا شد و همین موضوع موید توانایی ورزشکاران ما است.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.